تبیان، دستیار زندگی

جهانبخش در ترکیب احتمالی برایتون

هافبک ملی پوش ایرانی باشگاه برایتون به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیمش مقابل منچستریونایتد قرار می گیرد و از ابتدا بازی خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علیرضا جهانبخش
تیم فوتبال برایتون آلبیون در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس باید به مصاف منچستریونایتد برود و به احتمال زیاد، علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش ایرانی این تیم از ابتدا در ترکیب برایتونی ها مقابل شیاطین سرخ قرار می گیرد.

در هفته دوم لیگ انگلیس، امروز ( شنبه ) 5 مسابقه برگزار می شود که به شرح زیر است: 

کاردیف - نیوکاسل 16:00
اورتون – ساوتهمپتون 18:30
لستر سیتی – ولورهمپتون 18:30
تاتنهام – فولام 18:30
وستهام – بورنموث 18:30
چلسی – آرسنال 21:00

اما برای ایرانی ها و فوتبالدوستان کشورمان، تقابل برایتون با منچستریونایتد با حضور علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی ایران جذاب تر است. بازیکنی که در هفته نخست لیگ انگلیس و در شکست 2 بر صفر تیمش مقابل واتفورد تنها 20 دقیقه بازی کرد اما رسانه های انگلیسی احتمال دادند با درخشش او در هفته اول، جهانبخش در مقابل منچستریونایتد از ابتدا در ترکیب این تیم قرار می گیرد.

بر همین اساس، جهانبخش در گفت و گو با رسانه ها می گوید: برایتون فصل قبل مقابل منچستریونایتد به پیروزی رسیده و حالا هم میزبان این باشگاه بزرگ است. همه ما بازیکنان و کادر فنی اعتماد به نفس ویژه‌ای داریم تا نتیجه فصل قبل را تکرار کنیم. درست است منچستر بازی نخست خود را برده اما برایتون هم در بازی‌های خانگی همیشه خطرناک نشان داده  و همین باعث می‌شود تا بازی جذاب شود. واقعیتی که منچستری ها به آن اشراف کامل دارند. هدف نخست ما هم این است که از منچستریونایتد امتیاز بگیریم.

دیدار تیم های منچستریونایتد و برایتون آلبیون، فردا ( یکشنبه ) از ساعت 19:30 در ورزشگاه اختصاصی برایتون برگزار خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان