تبیان، دستیار زندگی

تبدیل نوسازی‌های قارچ‌گونه به نوسازی کیفی

امیر محسنی شهردار منطقه 17 از تحول در نوسازی بافت فرسوده خبر داد و افزود: سعی داریم با توجه به پیوست های اجتماعی و سرانه های خدماتی در هر محله، نوسازی های قارچ گونه را به نوسازی های کیفی تبدیل کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نوسازی
امیر محسنی با اعلام این خبر افزود: روند نوسازی در منطقه 17 شتاب خوبی گرفته و حجم نوسازی بافت حداقل پانزده درصد افزایش داشته است. کوشش شده تا تا با درنظرگرفتن پیوستهای اجتماعی، نوسازی های قارچ گونه به نوسازی هدفمند و کیفی تبدیل شود که بتواند علاوه بر تامین ایمنی، آسایش و رفاه شهروندان ،زیبایی محیط شهری را تامین نموده و در مسیر تحقق شهر زیست پذیر و انسان محور قرار گیرد.

محسنی با اشاره به ضرورت توجه به پیوستهای اجتماعی گفت: مهم‌ترین موضوع در امر نوسازی داشتن برنامه است. اگر ذهن مسئولان تنها کمیت‌گرا باشد، پروژه به خوبی انجام نمی‌شود. هر طرحی باید با برنامه و راهکار پیش برود.

به جرات می‌گویم که در زمینه نوسازی صرفا به دنبال کمیت نیستیم و تلاش داریم تا نوسازی محلات را با کیفیت حداکثری به انجام برسانیم. قابل قبول نیست که در محله‌ای نوسازی انجام شود اما محل ورزشی یا فضای سبز محله پیش‌بینی نشود. به شهروندان منطقه17 این وعده را می‌دهم که نوسازی‌های قارچ‌گونه را به نوسازی کیفی تبدیل می‌کنیم.