تبیان، دستیار زندگی

استودیوی صدا و سیما در جاکارتا راه‌اندازی شد

معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی برای پوشش کامل و مناسب‌تر مسابقات آسیایی جاکارتا در محل اجرای این بازی‌ها استودیوی تلویزیونی راه اندازی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
استودیوی صدا و سیما

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی برای پوشش کامل و مناسب‌تر مسابقات آسیایی جاکارتا در محل اجرای این بازی‌ها استودیوی تلویزیونی راه اندازی کرد.

مهندس محمد فهمی حشیانی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه در خصوص پخش این مسابقات گفت: چون شبکه سه سیما عملاً مجهز به سیستم پخش با کیفیت HD شده است، پوششی که برای پخش این مسابقات ایجاد می‌کنیم HD خواهد بود.

وی افزود: برای این منظور ۲ دستگاه SNG-HD به جاکارتا منتقل کردیم تا امکان ارسال ۴ برنامه بصورت همزمان وجود داشته باشد. همچنین پیش بینی شده تا استفاده از تصاویر اپراتور‌هایی که با سازمان صدا و سیما ارتباط دارند و سیگنال را از ما دریافت می‌کنند امکانپذیر شود. با اختصاص پهنای باند پرسرعت و پایدار به تیم پشتیبانی و پخش مسابقات، امکان پوشش خبری وسیع و برقراری ارتباط زنده با محل مسابقات فراهم شده و با رصد و پایش مداوم سعی در ارائه سرویسی پایدار با کمترین اختلال را داریم.

فهمی در ادامه به موضوع مصاحبه با ورزشکاران و تهیه برنامه‌های ورزشی و تمهیداتی که برای آن دیده شده اشاره کرد و گفت: یک استودیوی تلویزیونی با شش دوربین به همت معاونت توسعه و فناوری رسانه آماده سازی و به محل بازی‌ها منتقل شده است تا مخاطبان بتوانند به طور زنده از گفتگو با ورزشکاران، مربیان و کارشناسان در محل برگزاری بازی‌های آسیایی بهره ببرند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان