تبیان، دستیار زندگی

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران، خبر داد

اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ توسط کانون‌های مسجدی در اوقات فراغت

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران، گفت: این کانون‌ها با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲

سید هاشم خضری در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزار ی شبستان، با بیان اینکه اجرای برنامه‌هایی در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت، از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طول سال است، گفت: این کانون‌های در استان تهران نیز ویژه‌برنامه‌هایی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی و تفریحی در سراسر این استان برگزار کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ـ سجا ـ و لزوم ثبت این کانون‌ها و اعضای آنها در این سامانه، افزود: آموزش چگونگی انجام این ثبت‌نام به فعالان کانون‌های مساجد استان تهران در این سامانه، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در تابستان امسال است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران، ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت در این کانون‌ها در سال جاری، رشد چهار برابری نسبت به سال گذشته داشته است که بر اساس آن، تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت از ۱۴۰ باب در سال گذشته، به ۶۴۰ باب در سال جاری رسیده است.

خضری گفت: برگزاری «جشنواره هنرهای تجسمی بچه‌های مسجدی» و «جشنواره تئاتر آیینی» و اجرای طرح‌های کارآفرینی، از جمله برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در سال ۱۳۹۷ است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، برنامه‌های خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می‌کنند که اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ و تجهیز و نوسازی کتابخانه‌های مساجد، از جمله آن‌ها است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران، خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران در اوقات فراغت، در جشنواره جشنواره‌های این کانون‌ها که همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (ع) برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری شبستان