تبیان، دستیار زندگی

دلیل عدم ورود آمریکا به فاز جنگ

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت برنامه موشکی ایران در جهت ایجاد قدرت بازدارنده در کشور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سردار سرتیپ تقی زاده
سردار سرتیپ تقی زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار کرد: حرکت در مسیر منویات رهبری موجب عزت و اقتدار کشور خواهد بود. ماموریت وزارت دفاع، پشتیبانی از نیروهای مسلح و توجه به نیازهای فوری و عملیاتی این نیروهاست.

وی اظهار کرد: اگر دشمن در همه عرصه‌ها به تکاپو افتاده و به توطئه و نقشه علیه نظام و انقلاب می‌پردازد چون از اقتدار ایران اسلامی در هراس است. امروز هوشمندانه مسیر خود را انتخاب کرده ایم و به فعالیت می‌پردازیم و نقاط ضعف و توانایی‌های دشمن را شناسایی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: توانایی‌های موشکی ایران داخلی و بومی و برگرفته از توان علمی است همچنین تقویت برنامه موشکی ایران در جهت ایجاد قدرت بازدارنده در کشور است.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کنترل برد موشک‌های کشورمان با وجود توان افزایش، نشان از دفاعی بودن برنامه نظامی کشورمان دارد.

وی افزود: ما توانستیم موشک کروز با برد دو هزار کیلومتر را به تولید برسانیم در واقع توانایی های دشمن را شناسایی و مبتنی بر آن موشک های مختلف با استفاده از توان داخلی تولید کردیم.

تقی زاده بیان کرد: ما شروع کننده جنگ نخواهیم بود، ولی به خوبی از کشورمان دفاع خواهیم کرد و اجازه تعدی و تجاوز را به دشمنان نخواهیم داد. قدرت بازدارنده رمز موفقیت کشور است اگر آمریکا با ما نمی‌جنگد به دلیل قدرت نظامی کشورمان است.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: عده‌ای در صدد هستند مردم را از جنگ بترسانند در حالی که با ایمان و تکیه بر قدرت الهی هیچ ترسی از آمریکایی‌ها و توطئه هایشان نداریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با هر حربه‌ای می‌خواهند ما را از توان و اقتدارمان غافل کنند در حالی که وزارت دفاع عزم خود را جزم کرده تا با استفاده از نخبگان در مراکز تحقیقاتی به توانمندی خوبی در حوزه دفاع دست یابیم.
منبع: خبرآنلاین