تبیان، دستیار زندگی

برج میلاد میزبان شب فرهنگی تبریز می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، از برگزاری شب فرهنگی تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی با رویکرد «تبریز۲۰۱۸» در برج میلاد تهران در ۲۵ مرداد ماه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برج میلاد میزبان شب فرهنگی تبریز می‌شود

 مرتضی آبدار (مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی)، معرفی قابلیت‌های فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهر تبریز را از اهداف اصلی برگزاری شب فرهنگی تبریز در برج میلاد تهران عنوان کرد.

آبدار گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز از قبیل آیین‌های سنتی، صنایع دستی، سوغات و همچنین غذاهای سنتی تبریز از دیگر اهداف برگزای شب فرهنگی تبریز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اهمیت فرصت‌ها برای معرفی ابعاد مختلف رویداد «تبریز ۲۰۱۸» اظهار کرد: بخش‌های مختلف فرهنگی و آیینی برای ویژه برنامه شب فرهنگی تبریز در برج میلاد پیش‌بینی شده است.

آبدار در پایان تاکید کرد: تبریز به عنوان  پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ به جهت قدمت تاریخی و فرهنگی و نیز جاذبه‌های بسیار طبیعی، میراثی و گردشگری یکی از مهمترین و جذاب‌ترین شهرهای کشور به لحاظ گردشگری است و این درجه از اهمیت بر لزوم شناخت و معرفی هرچه بیشتر این شهر می‌افزاید.

منبع :خبرگزاری ایلنا