تبیان، دستیار زندگی
علی‌آبادی هیچ اظهارنظری پیرامون كادر فنی تیم ملی فوتبال انجام نداده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان تربیت بدنی خبر شبکه خبر را تکذیب کرد

آخوندی رییس روابط عمومی سازمان

علی‌آبادی هیچ اظهارنظری پیرامون كادر فنی تیم ملی فوتبال انجام نداده است.

محمد آخوندی با اشاره به پخش خبری به نقل از رییس سازمان تربیت بدنی مبنی بر حفظ و ادامه كار با كادر فنی تیم ملی در یكی از بخش‌های خبری شبکه خبر گفت: مسوولان این بخش خبری هم پس از تماس ما به اشتباه در پخش این خبر اذعان داشتند و در بخش بعدی خبر با پخش صحبت‌های مهندس علی‌آبادی خبر را اصلاح كردند.

وی افزود: اصولاً سازمان تربیت بدنی درمورد اجزای مختلف فدراسیون‌ها كه كادر فنی هم جز آن محسوب می‌شود، اظهارنظری نمی‌كند و مسئله نصب و عزل كادر فنی هم بر عهده فدراسیون‌هاست. در فوتبال نیز چنین است و سازمان در بحث كادر فنی تیم ملی هیچ‌گاه ورود نمی‌كند.

سخنگوی سازمان تربیت بدنی در پایان از رسانه‌ها خواست در انتشار خبر دقت كنند تا اخبار نادرست موجب برهم زدن آرامش ورزش نشود.

به گزارش تبیان خبری که  از شبکه خبر پخش شده بود از سوی سازمان تربیت بدنی تکذیب شد و تعمدی بودن یا نبودن این خبر هنوز مشخص نیست و از شبکه ای ارزشمند مثل شبکه خبر که از ارکان ورزشی و مهم رسانه  ملی محسوب می شود انتظار می رود در انتخاب تیتر و مفهوم خبر دقت بیشتری نماید چرا که تیتر خبر با صحبتها و گفتگوی پخش شده از علی آبادی همخوانی نداشت .