تبیان، دستیار زندگی

تازه های نشر؛

«من ام اس دارم»منتشر شد

کتاب « من ام اس دارم » اثر مریم پیمان در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
«من ام اس دارم»منتشر شد

رضا حاجی آبادی مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی؛ در خصوص آثار جدید این انتشاراتی گفت: انتشارات هزاره ققنوس به تازگی دو تا سه کتاب منتشر کرده یکی از آن ها رمانی با عنوان « من ام اس دارم » نوشته مریم پیمان است این کتاب زندگی خانمی را روایت می کند که به ام اس مبتلا شده است. وی فرآیند ابتلای خود به ام اس و زندگی کردن با این بیماری را در کتابش بیان می کند.

وی با بیان اینکه کتاب « من ام اس دارم » از نظر اجتماعی کتاب خوبی است و کسانی که با بیماری ام اس درگیر هستند می توانند از این کتاب استفاده کنند، بیان کرد:کتاب دیگری که در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شده مجموعه داستانی با عنوان « خرچنگ قورباغه » اثر صفورا تقوی مقدم است.


مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس با اشاره به انتشار کتاب « در انتظار خورشید» در این انتشارات بیان کرد: کتاب « در انتظار خورشید » اثر رقیه قائمی در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد که محمد قانعی طراحی جلد این کتاب را برعهده داشت همچنین کتاب « تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» اثر دکتر علی اکبر عباسی ، استاد دانشگاه اصفهان در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد این کتاب هم اکنون به چاپ نهم رسیده است.

حاجی آبادی ادامه داد: کتاب « می نویسمت » اثر سیامک بهرام پرور هم در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شده است « ناشنامه » اثر مرضیه فریمانی هم اثر دیگری است که در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان