تبیان، دستیار زندگی

نمایشگاه مبلمان منزل HOFEX تهران

نمایشگاه هافِکس (HOFEX) تهران، از معتبرترین و معروف ترین نمایشگاه های ایران در زمینه صنعت مبلمان است که در 2 دسته (اداری و منزل) و در دو تاریخ مختلف برگزار می گردد؛ نمایشگاه مبلمان منزل و نمایشگاه مبلمان اداری.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گروه رایان

نمایشگاه مبلمان منزل HOFEX نمایشگاهی تخصصی در زمینه مبلمان منزل است که دارای جایگاهی ویژه در صنعت مبلمان ایران و منطقه می باشد. در سال 97، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه مبلمان منزل هافکس از تاریخ های 24 تا 27 مرداد 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. 

نمایشگاه مبلمان منزل هافکس (Hofex) تهران، رویدادی 4 روزه است که با حضور شرکت ها و تولید کننده های مطرح داخلی و خارجی در زمینه مبلمان منزل برپا می گردد و بستری بسیار مناسب برای آشنایی با جدیدترین روشهای طراحی و ساخت مبلمان منزل می باشد.

این نمایشگاه در 4 گروه کالایی مختلف برگزار می گردد که عبارتند از: مبلمان مدرن و راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان کودک و نوجوان و تشک.

استودیو خلاقیت رایان که فعالیت خود را بطور رسمی در سال ١٣٩٤ توسط گروهى از فارغ التحصیلان معمارىِ فعال در صنعت و با اهداف آرمان گرانه ی خود آغاز نموده است هم در این نمایشگاه حضور دارد.

موسسه تبیان به عنوان یکی از حامیان استودیو رایان در نمایشگاه هافكس 2018، شما را به بازدید از این نمایشگاه دعوت می کند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه مبلمان منزل تهران 97

نمایشگاه مبلمان منزل تهران در تاریخ های 24 تا 27 مرداد 97 برگزار می شود.

 محل برگزاری نمایشگاه مبلمان منزل تهران 97

27 امین دوره نمایشگاه مبلمان منزل هافکس (HOFEX)، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.