تبیان، دستیار زندگی

تمام هدفم شاد کردن مردم است

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: از مسئولان فدراسیون دوومیدانی می‌خواهم با صحبت‌های حاشیه‌ای ذهن ورزشکاران را در آستانه بازی‌های آسیایی درگیر نکنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
احسان حدادی
احسان حدادی در مورد شرایطش برای بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: مشغول تمرین هستیم و خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم. خوشبختانه شرایط بدنی‌ام خوب است. یک مقدار آسیب‌دیدگی داشتم که در حال بهتر شدن است.
وی در مورد حضورش در جاکارتا و ارزیابی از حریفان گفت: حریفان من همان‌هایی هستند که در قهرمانی آسیا حضور داشتند. فقط یک پرتابگر کره‌ای اضافه شده است که ۶۲ متر رکورد داشته است. البته ورزش قابل پیش‌بینی نیست و اینکه همه بگویند یک نفر شانس صد درصد مدال طلا است، درست نیست. اتفاقات زیادی ممکن است قبل وحین مسابقه رخ دهد.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا عنوان کرد: با این شرایطی که فدراسیون به وجود آورده یک مقدار فشار و استرس روی ورزشکاران زیاد است. شاید بگویند فدراسیون دلار خرج کرده و اردوی اروپایی گذاشته، اما همه‌اش این نیست و خیلی چیزها را مردم نمی‌بینند، به عنوان مثال شما اگر برای یک ورزشکار در زمان مشخص کاری انجام ندهید، بعد از آن فایده‌ای ندارد. متأسفانه مسئولان فدراسیون با صحبت‌هایی که می‌کنند ذهن ورزشکاران را به هم می‌ریرند. من صد درصد از مربی و توان بدنی‌ام استفاده می‌کنم اما از داخل سیستم خود فدراسیون فشارهای زیادی وارد می‌شود.
وی تأکید کرد: همه چیز پول نیست. من تمام تلاشم را می‌کنم بازهم دل مردم ایران را شاد کنم و فقط برای آنها پرتاب می‌کنم. از مسئولان فدراسیون هم می‌خواهم در این مدت باقی مانده سعی در ایجاد آرامش داشته باشند و انتقادپذیر باشند، نه‌اینکه با صحبت‌های حاشیه‌ای فضا را خراب کنند.
حدادی در مورد اینکه وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوهای مختلف حضور پیدا می‌کنند و آیا تماسی با شما داشته‌اند یا خیر گفت: هیچ کس با من تماسی نداشته و صحبت نکرده است، اما با این شرایط با قدرت ادامه می‌دهم و فقط نیاز است که آرامش حاصل شود.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود جوایز لیگ طلایی سال قبل را هم دریافت نکرده است، گفت: بله، هنوز چیزی دریافت نکرده‌ایم. 15 سکه پاداش فینال لیگ طلایی بود که ندادند و در حال حاضر هم می‌گویند به قیمت سال قبل سکه‌ها را پرداخت خواهیم کرد. آن زمان بارها گفتیم اما پرداخت نکردند و حالا می‌خواهند به قیمت قبل پرداخت کنند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟
منبع:فارس