تبیان، دستیار زندگی

برنامه‌ریزی حزب تحریک انصاف برای تشکیل ایالت جدید در جنوب پنجاب

حزب تحریک انصاف به عنوان پیروز انتخابات پاکستان، برنامه‌ریزی برای تشکیل ایالت جدید در جنوب پنجاب را آغاز کرده و در دولت آتی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برنامه‌ریزی حزب تحریک انصاف برای تشکیل ایالت جدید در جنوب پنجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، حزب تحریک انصاف به عنوان پیروز انتخابات پاکستان، برنامه‌ریزی برای تشکیل ایالت جدید در جنوب پنجاب را آغاز کرده و در دولت آتی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

«عمران‌خان» پیروز انتخابات پاکستان که قرار است نخست وزیر شود اعلام کرده ظرف 100 روز آینده شهر ملتان به عنوان مرکز ایالت جدید در جنوب پنجاب انتخاب خواهد شد.

حزب تحریک انصاف برای تعیین مقامات دولتی و پلیس جداگانه در جنوب پنجاب برنامه‌ریزی کرده است.

در زمان برگزاری انتخابات نمایندگان معترض جنوب ایالت پنجاب که از حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف جدا شده بودند به حزب تحریک انصاف پیوستند.

«خسرو بختیار» نماینده مردم جنوب پنجاب در پارلمان و همراهانش در کنفرانس خبری مشترک با «عمران‌‌خان» رهبر حزب تحریک نصاف اعلام کردند که در این حزب ادغام می‌شوند.

عمران‌خان در این زمینه گفت: از تشکیل ایالت جدا به عنوان جنوب پنجاب حمایت می‌کند و برای احقاق حقوق از دست رفته مردم این منطقه تلاش خواهد کرد.

حزب تحریک انصاف به جنبش نمایندگان معترض حزب مسلم لیگ وعده داد، اگر در انتخابات پیروز شود یک ایالت جدید در جنوب پنجاب تشکیل می‌دهد.

توجه نکردن سیاستمداران به جنوب پنجاب سبب شده مردم این منطقه دچار فقر و کمبود امکانات شوند.

انتهای پیام/ح

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .