تبیان، دستیار زندگی
مدیر كل حراست سازمان تربیت بدنی خطاب به كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: كنفدراسیون فوتبال آسیا تنها حق جریمه‌ی نقدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران را دارد. بهزاد كتیرایی گفت:AFC نمی‌تواند برای ایران رای محرومیت صادر كند بل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخواست همكاری سازمان تبلیغات اسلامی با حراست


مدیر كل حراست سازمان تربیت بدنی خطاب به كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: كنفدراسیون فوتبال آسیا تنها حق جریمه‌ی نقدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران را دارد.

بهزاد كتیرایی گفت:AFC نمی‌تواند برای ایران رای محرومیت صادر كند بلكه با وجود تمارض بازیكنان تیم كره‌ی شمالی، باید برخورد شدیدتر با این تیم صورت پذیرد. در این راستا دكتر خبیری باید در كنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت مستحكمی از ایران داشته باشد.

وی در رابطه با مباحث مطرح شده مبنی بر این كه حادثه‌ی بازی ایران و كره‌ی شمالی با هدف سو قصد به جان علی دایی می‌باشد گفت: شدیدا این قضیه را تكذیب می‌كنم ما هیچ گاه در حوزه‌ی حراست سازمان به نتیجه‌ای با این مبنی نرسیده‌ایم. در حالی كه هیچ گاه با علی دایی در این رابطه جلسه‌ای نداشته‌ایم و موضوع فوق نیز از سوی ما مطرح نشده است. باید بگویم كه علی دایی تنها با هدف خدمت به ورزش فعالیت می‌كند و وی آنقدر محبوبیت دارد كه دشمن نداشته باشد. اگر انتقادی از وی شده است نیز در حدی نبوده كه به نارنجك برسد.

كتیرایی با اشاره به نتایج بررسی‌های حوزه‌ی حراست سازمان پس از بازی ایران و كره‌ی شمالی گفت: در ورای كل بررسی‌های انجام شده ما باید به مسایل فرهنگی ورزش و به خصوص فوتبال توجه بیشتری داشته باشیم كه می‌توان اوج این كار را در تشكیل كانون هواداران فوتبال دید. همچنین ازسازمان تبلیغات اسلامی و سازمان ملی جوانان می خواهیم با سازمان همكاری كنند و ما را یاری دهند . این در حالی است كه ما برای ایجاد امنیت كامل در ورزشگاه‌ها به بودجه‌ی كلان‌تری نیاز داریم.