تبیان، دستیار زندگی

 تغییرات تیم اقتصادی

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: افراد و رویکرد ها هر دو موثر هستند و باید به همه جنبه ها نیز توجه داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
احمد حکیمی پور
احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت، درباره تغییرات اقتصادی دولت در بُعد فردی و رویکرد ها اظهار کرد: افراد و رویکرد ها هر دو موثر هستند و باید به همه جنبه ها نیز توجه داشت.

دبیر کل حزب اراده ملت ادامه داد: نمی توان با نا مناسب دانستن رویکرد ها نقش افراد را در مشکلات اقتصادی نادیده گرفت، از سوی دیگر مشاهده ضعف اشخاص و بی توجهی به ساختار ها و رویکرد ها نیز مورد پذیرش نیست، لذا بررسی باید کل نگر باشد.

وی درباره لزوم تغییرات بیشتر در تیم اقتصادی  از بُعد رویکرد و افراد تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: ابتدا باید با ریشه یابی مشکلات اقتصادی ، رویکرد دولت برسی شده تا در صورت  تشخیص ضعف رویکرد ها برای حل معضلات معیشتی تجدید نظر شود.

حکیمی پور ادامه داد: با توجه به شرایط جدید اقتصاد کشور به افراد توانا برای خروج  از این وضعیت نا مناسب اقتصادی نیازمند هستیم.

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در چند ماه گذشته شرایط معیشتی به طور کامل تغییر کرده، گفت: روحانی باید هوشمندانه و با تدبیر در همه بخش های تیم اقتصادی بازنگری و به دنبال آن تغییرات لازم را صورت دهد.

دبیر کل حزب اراده ملت خاطر نشان کرد: در صورت تشخیص توانایی تیم اقتصادی فعلی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی  به تغییر نیست، در غیر این صورت ترمیم بخش اقتصادی دولت باید در سریع ترین زمان صورت گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان