تبیان، دستیار زندگی

تولید پوشش محافظی که کارگران را سوپرمن می کند

یک شرکت تجاری پوشش محافظی را برای کارگران شرکت های صنعتی و خودروسازی طراحی کرده که بعد از پوشیدن هم توان بدنی آنان را افزایش می دهد و هم از آسیب دیدنشان جلوگیری می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کاربران
این پوشش با موفقیت در برخی کارخانه های اتومبیل سازی در امریکا مورد استفاده قرار گرفته که از جمله آنها می توان به کارخانه خودروسازی فورد اشاره کرد.
فورد این پوشش محافظ را که EksoVest نام دارد، در 15 کارخانه خود در سراسر جهان به کار گرفته است. وظیفه اصلی این پوشش حفاظت از بازوهای کارگران در حین انجام وظایف سخت و طاقت فرسای روزمره است.
فرایند تولید وسایل نقلیه فرایند سخت و دشواری است و در بسیاری از موارد کارگران باید ساعت ها دست های خود را بالا بگیرند و اجزاء  و قطعات مختلف خودروها را نصب کنند. این امر هم به سلامت جسمی کارگران لطمه می زند و هم بر کیفیت تولید خودروها تاثیر منفی می گذارد.
این پوشش که برای افراد 152 سانتیمتری تا 193 سانتیمتری قابل استفاده است، دارای بازوهایی است که از تحمیل وزنی بین 2.2 تا 6.8 کیلوگرم به دست های کارگران پشتیبانی می کند. استفاده از پوشش یادشده از احتمال آسیب دیدگی و خستگی افراد می کاهد و توان بدنی آنها را حفظ می کند.
استفاده از پوشش های مذکور برای افزایش توان بدنی و جلوگیری از آسیب دیدن در صنایع مختلف افزایش یافته و نظامیان، اتش نشانان و دیگر کارکنان مشاغل دشوار از جمله افرادی هستند که از پوشش های مذکور استفاده می کنند.
منبع:فارس