تبیان، دستیار زندگی

دوران طلایی ورزش بانوان فرا رسیده است

ملی پوش تنیس روی میز ایران معتقد است که ایرانی‌ها در مقایسه با ورزشکاران کره‌ای و ژاپنی از لحاظ تکنیک و تاکتیک کمبودی ندارند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ندا شهسواری
ندا شهسواری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از رشد و پیشرفت ورزش بانوان ابراز رضایت کرد و افزود: در سال های اخیر توجه و اهمیت دادن به ورزش بانوان بهتر از گذشته بوده و همین عامل مهمی در رشد و شکوفایی ورزش بانوان ایران است. ای کاش این توجه زودتر صورت گرفته بود.

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: بازی های المپیک دوره قبل که کیمیا علیزاده به مدال برنز دست پیدا کرد از طرفی تعداد حضور بانوان هم در کاروان بیشتر از ادوار قبل بود به نوعی رشد و پیشرفت ورزش بانوان را مشاهده کردیم و اکنون نیز در رشته های مختلف ورزشی، بانوان جایگاه خوبی بدست آورده اند که این مهم به سود ورزش ایران است.

ندا شهسواری که دو دوره بازی های المپیک را تجربه کرده از حمایت های  سلطانی فر برای پیشرفت ورزش بانوان به نیکی نام برد و توضیح داد: وقتی وزارت ورزش و جوانان در توجه به بانوان و فراهم آوردن امکانات مناسب و اعزام اردوها و مسابقات برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی حمایت لازم را از ورزش بانوان داشته، طبیعی است که پیشرفت هم رقم می خورد بنابراین امیدوارم حمایت ها استمرار یابد چرا که اکنون دوران طلایی ورزش بانوان فرا رسیده و قطعا بانوان ایرانی استحقاق قرار گرفتن در جایگاه بالاتر را هم دارند.

این ملی پوش که برای دومین بار بازی های آسیایی را تجربه خواهد کرد گفت: در دیدار وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم ملی تنیس روی میز ایران از پشتیبانی های این وزارتخانه از ورزش بانوان تشکر کردم و به نمایندگی از دیگر ملی پوشان به منظور پیشرفت این رشته مواردی را هم مطرح کردم که امیدوارم بار دیگر با حمایت وزیر همراه شود تا بهتر بتوانیم برای تیم ملی مثمر ثمر باشیم.

مصدومیت کیمیا علیزاده در آستانه بازی های آسیایی ناراحت کننده استپ

ندا شهسواری با ابراز تاسف از مصدومیت کیمیا علیزاده گفت: واقعا مصدومیت کیمیا در آستانه این رویداد مهم که خودش هم از شانس مدال برخوردار بود ناراحت کننده است اما اطمینان دارم او می تواند در بازی های المپیک 2020 بار دیگر بدرخشد.

 در مسابقات و اردو های گوناگون با حریفان کره ای و ژاپنی مسابقه دادم و باصراحت می گویم از لحاظ تکنیک و تاکتیک چیزی از آنها کم نداریم .



این ملی پوش با ابراز امیدواری از نتایج خوب کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تنیس روی میز ایران هم تمرینات خوب و اردوهای مفیدی را پشت سر گذاشته که می تواند به نسبت دوره های قبل نتایج بهتری بگیرد از طرفی امیدواری زیادی دارم که بتوانم در جمع هشت پینگ پنگ باز برتر قرار بگیرم.

ندا شهسواری جایگاه بالای تنیس روی میز در کشورهای شرق آسیا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در مسابقات و اردو های گوناگون با حریفان کره ای و ژاپنی مسابقه دادم و باصراحت می گویم از لحاظ تکنیک و تاکتیک چیزی از آنها کم نداریم و عقب نیستیم اما آنها در ریزه کاری ها بهتر از ما هستند و همین عامل مهمی در پیروزی های آنها محسوب می شود.

او ادامه داد: اردوهای مستمر و مسابقات فراوان باعث شده که آنها به این موقعیت مناسب در تنیس روی میز دست یابند و این در شرایطی است که ما هم با الگو گرفتن از آنها می توانیم در صورت اینکه شرایط بیمه برای ما هم فراهم باشد و دغدغه خاصی نداشته باشیم جایگاه رفیع تری را به دست آوریم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان