تبیان، دستیار زندگی

جهانبخش :زمان مناسبی آلکمار را ترک کردم/ به آینده خوشبینم

بازیکن جدید تیم فوتبال برایتون با اشاره به این که زمان مناسبی تیم سابق خود را ترک کرده،گفت به موفقیت در لیگ برتر انگلیس خوشبین است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جهانبخش :زمان مناسبی آلکمار را ترک کردم/ به آینده خوشبینم

جهانبخش :زمان مناسبی آلکمار را ترک کردم/ به آینده خوشبینم بازیکن جدید تیم فوتبال برایتون با اشاره به این که زمان مناسبی تیم سابق خود را ترک کرده،گفت به موفقیت در لیگ برتر انگلیس خوشبین است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران که ماه گذشته از آزد آلکمار جدا شد و با 17 میلیون پوند به برایتون پیوست، در گفتگو با خبرنگاران هلندی گفته است که با خاطرات خوب از آلکمار جدا می شود و درباره آینده اش در این تیم لیگ برتری نظر مثبتی دارد و خوشبین است.

جهانبخش که ازطریق «فوتبال اینترنشنال» با کانال AZ مصاحبه می کرد، گفت: "من با مربی صحبت کردم و او مایل است که از بازیکنان کناری (بال) بیشتراستفاده کند. کسانی که اطراف من هستند نیز درباره برایتون نظر مثبتی دارند. سطح لیگ برتر بسیار بالا است. "

او افزود: "من هر زمانی وقت داشته باشم به باشگاه (آزد) خواه آمد. احساسی که نسبت به این باشگاه دارم بسیار خوب است. از حمایت فراوانی که همیشه از طرفداران دریافت کردم قدردانی می کنم. من همیشه با آنها رابطه خوبی داشتم و می خواهم از صمیم قلبم از همه هواداران بخاطر این حمایت های عالی، تشکر کنم. "

جهانبخش که فصل گذشته با درخشش در آلکمار 21 گل به ثمر رساند و آقای گل لیگ هلند شد، چند هفته پیش با قراردادی پنج ساله، به برایتون پیوست.

جهانبخش با وجود غم و اندوه ناشی از ترک باشگاه سابقش، مصمم است که در لیگ برتر بدرخشد و آماده چالش های پیش رو باشد.

 

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .