تبیان، دستیار زندگی

چاپ ۷ اثر قرآنی در دو ماه گذشته

انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه در دو ماه گذشته هفت اثر قرآنی را به چاپ رسانده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قرآن

انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه از ابتدای خردادماه جاری تاکنون فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است که از آن جمله می‌توان به چاپ قرآن کریم با ترجمه آیت‌الله یزدی به تیراژ ۲۰۰۰۰ نسخه و به سفارش اداره کل اوقاف اصفهان اشاره کرد.

همچنین چاپ قران کریم در قطع پالتویی به تیراژ ۱۰۰۰۰ نسخه به خط استاد نیریزی و به سفارش معاونت فرهنگی اوقاف از دیگر اقدامات این انتشارات در دو ماه گذشته به شمار می‌آید.

این انتشارات همچنین کتاب مفاتیح‌الجنان را با شمارگان ۵۰۰۰ نسخه و به سفارش معاونت فرهنگی سازمان اوقاف منتشر کرده است. چاپ کتاب «حفظ موضوعی قرآن» در ۳۶۵ موضوع قرآنی و شمارگان ۵۰۰۰ نسخه به سفارش مرکز امور قرآنی از دیگر اقدامات این مرکز است.

در همین راستا کتاب «درسنامه حفظ موضوعی قرآن سطح ۲» به تیراژ ۵۰۰۰ نسخه به سفارش مرکز امور قرآنی و چاپ کتاب «خانه بهشتی» (در ارتباط با اصول دین) به تیراژ ۱۰۰۰۰۰ نسخه به سفارش مرکز امور قرآنی و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی را می‌توان از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.

این انتشارات کتاب «درسنامه حفظ و مفاهیم قرآنی» با شمارگان ۶۰۰۰۰ نسخه به سفارش مرکز امور قرآنی را نیز در دو ماه گذشته به چاپ رسانده است.

منبع: خبرگزاری ایکنا