تبیان، دستیار زندگی

ذوالقدر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین وضعیت اقتصادی با حضور همتی در فراکسیون امید بررسی شد/ ارز دانشجویی احیا می‌شود

عضو فراکسیون امید مجلس از حضور رئیس بانک مرکزی در نشست امروز صبح این فراکسیون خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آخرین وضعیت اقتصادی با حضور همتی در فراکسیون امید بررسی شد/ ارز دانشجویی احیا می‌شود

ذوالقدر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: آخرین وضعیت اقتصادی با حضور همتی در فراکسیون امید بررسی شد/ ارز دانشجویی احیا می‌شود عضو فراکسیون امید مجلس از حضور رئیس بانک مرکزی در نشست امروز صبح این فراکسیون خبر داد. فاطمه ذوالقدر عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، در تشریح نشست امروز صبح فراکسیون متبوع خود گفت: همتی رئیس بانک مرکزی امروز در این نشست حضور یافت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان کرد: همتی در این جلسه درباره آخرین وضعیت اقتصادی توضیحاتی را ارائه کرد و بر استقلال بانک مرکزی تاکید داشت.

وی افزود: رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که فشارها و نظرات تحمیلی را قبول نمی‌کند و برای گردش ارزی در کشور مشکلی وجود ندارد و راهکارهایی برای این موضوع وجود دارد.

ذوالقدر تاکید کرد: همتی بیان کرد که تلاش می‌کند نرخ دلار سیر نزولی داشته باشد و در این میان برای تزریق ارز و تخصیص آن به کالاهای اساسی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و ارز دانشجویی هم احیا و تسریع خواهد شد.

عضو فراکسیون امید گفت: تاکید دیگر مدیرکل بانک مرکزی بر معافیت گمرکی واردات طلا و دلار بود هر چند اعلام کرد که در مبارزه با پولشویی و ارز تقلبی تصمیم جدی وجود دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار کرد: همتی در این نشست به اعضای فراکسیون امید این اطمینان را داد که اگر نتواند برای انجام این اقدامات به ساماندهی بانک مرکزی موثر واقع شود، استعفا خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .