تبیان، دستیار زندگی

ستاد برگزاری بین المللی استالکس 2018 در بیانه ای تاکید کرد:

صنعت نمایشگاهی پیشگام با حرکت‌های حامی محیط

حفاظت از محیط زیست یکی از اهداف اصلی برنامه توسعه هزاره سازمان ملل متحد است. استفاده بهینه از محیط زیست از طریق کمک به پایداری طبیعت، کاهش استفاده از منابع طبیعی، کاهش تولید زباله، جایگزین کردن مواد قابل بازیافت با مواد طبیعی و... از جمله برنامه توسعه هزاره سازمان ملل متحد است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
محیط زیست
حفاظت از محیط زیست یکی از اهداف اصلی برنامه توسعه هزاره سازمان ملل متحد است. استفاده بهینه از محیط زیست از طریق کمک به پایداری طبیعت، کاهش استفاده از منابع طبیعی، کاهش تولید زباله، جایگزین کردن مواد قابل بازیافت با مواد طبیعی و ... از جمله وظایفی هستند که بشر امروز در چهار گوشه جهان به عهده دارد.

از سویی، نمایشگاه ها به عنوان محل ارائه ایده ها و نوآوری های صنعتی، تجاری، تکنولوژیک و ... بهترین بستر را برای معرفی محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست فراهم می کنند. اما وظیفه صنعت نمایشگاهی تنها به فراهم کردن این بستر ختم نمی شود. در واقع، باور داریم که صنعت نمایشگاهی باید پیشگام حرکت های حامی محیط زیست باشد.

بر این اساس، ستاد برگزاری رویداد استالکس همانند اولین دوره خود که در برگزاری "نمایشگاه سبز" پیشگام بود، در این دوره نیز به جهت حمایت از محیط زیست و تحقق اهداف توسعه پایدار، حمایت خود را از برگزاری نمایشگاه سبز اعلام می دارد.

در همین راستا، با همکاری شرکت سهلان برای مشارکت کنندگان عزیزی که از سازه های مدولار استفاده کنند، شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده است.

همچنین ستاد برگزاری رویداد استالکس بنا به دلایل ذیل، کتاب نمایشگاه را به صورت الکترونیک (e-book) تولید و در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد:
1- کمک به حفظ محیط زیست و همگامی با اهداف توسعه پایدار
2- قابلیت توزیع و گسترده تر
3- سهولت توزیع برای مخاطبان هدف
4- سهولت حمل، حفظ و نگهداری

امید است این گام کوچک با حمایت همه فعالان صنعت نمایشگاهی رو به رو شود و راهی به سوی حمایت از محیط زیست و توسعه پایدار ایجاد کند.

زمان : ١-٤ شهریور ماه ٩٧
نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب