تبیان، دستیار زندگی
بكن باوئر بار دیگر رییس بایرن شد فرانتس بكن باوئر مرد اول فوتبال آلمان به مدت 4 سال دیگر به عنوان رییس باشگاه بایرن مونیخ برگزیده شد. قیصر 58 ساله از سال 1994 این پست را در باشگاه بایرن بر عهده دارد و طی این 9 سال بسیار موفق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری جالب از جهان فوتبال

بكن باوئر بار دیگر رییس بایرن شد


فرانتس بكن باوئر مرد اول فوتبال آلمان به مدت 4 سال دیگر به عنوان رییس باشگاه بایرن مونیخ برگزیده شد.

قیصر 58 ساله از سال 1994 این پست را در باشگاه بایرن بر عهده دارد و طی این 9 سال بسیار موفق عمل كرده است. وی با كسب 97 درصد از كل آراء توانست بار دیگر به كرسی ریاست بایرن تكیه زند.

وی كه ریاست كمیته برگزاری جام جهانی 2006 را نیز بر عهده دارد، در مصاحبه با شبكه تلویزیونیZDF گفت: "بسیار خوشحالم كه بار دیگر می توانم به تیم محبوب خود خدمت كنم و امیدوارم در 4 سال آینده بتوانم بایرن را به سوی افتخارات جدیدی رهنمون سازم."

آبراموویچ 50 سال در چلسی

رومن آبراموویچ، رییس ثروتمند باشگاه چلسی به هواداران این باشگاه وعده داد كه هیچ گاه استفمورد بریچ را ترك نكند.

پس از سال‌ها، اكنون هواداران چلسی در پایتخت ، قهرمانی را به لطف پول‌های غول روسی خود احساس می‌كنند و به هیچ وجه نمی‌خواهند آبراموویچ غرب لندن را ترك كند. بیلیونر روسی در این باره گفت:« 25 سال یا شاید 50 سال دیگر در چلسی بمانم. شیوه‌ زندگی انگلیسی‌ها را دوست دارم در لندن بسیار راحت هستم.»

گیگز با پیراهن منچستر بازنشسته می شود


رایان گیگز ستاره ولزی تیم منچستریونایتد قصد دارد به فوتبال خود در اولدترافورد پایان دهد.

پسر خوب اولدترافورد كه در پایان ماه جاری وارد سی امین سال زندگی خود می شود، سال های سال است كه در تیمهای مختلف منچستریونایتد توپ زده است و اكنون نیز اعلام كرده كه قصد دارد با پیراهم شیاطین سرخ از دنیای فوتبال خداحافظی كند.

وی در مصاحبه با وب سایت اختصاصی منچستریونایتد گفت: "در حال حاضر فقط و فقط به منچستر فكر می كنم و احساس می كنم كه سالهای آینده، بهترین سالهای دوران ورزشی من در اولدترافورد خواهد بود. اگر قرار باشد سه سال یا چهار سال دیگر فوتبال بازی كنم، ترجیح می دهم كه در اولدترافورد باشم و در نهایت با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی كنم."

رائول مایوس از كسب توپ طلا

مالدینی شانس بیشتری دارد


رائول گونزالس تردیدی ندارد كه امسال هم جایزه توپ طلای اروپا به او نمی رسد.

كاپیتان محبوب رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا این جایزه را حق پائولو مالدینی مدافع و كاپیتان میلان می داند.

وی به روزنامه پر تیتراژ ماركا گفت: "مالدینی سزاوار توپ طلایی اروپاست. من شك ندارم كه او می تواند صاحب این عنوان شود. زیرا با میلان قهرمان جام باشگاه های اروپا شده و سوپر جام اروپا را نیز به دست آورده است. او در مقایسه با من بهتر كار كرده و موفقیت هایش در این سال بیشتر از من بوده است. رقابت با پائولو كار خیلی دشواری خواهد بود."

روبرتو كارلوس در آرزوی المپیك آتن

روبرتو كارلوس از مربیان تیم ملی المپیك برزیل درخواست كرد تا او را به رقابت های المپیك 2004 در آتن ببرند.

مدافع پرقدرت رئال مادرید می گوید احساس جوانی می كند و آماده است در كنار سایر جوانان برزیلی راهی یونان شود!

وی گفت: "من هم اكنون سرگرم صحبت با ریكاردو گومز هستم و به او اطمینان داده ام كه می توانم در تیم او یك مهره موثر باشم. من با وی به توافق رسیده ام. گومز از این كه میل به پیروزی را در من سیری ناپذیر می بیند، احساس شگفتی می كند و تمایل خود را برای دعوت از من به تیم ملی المپیك برزیل اعلام خواهد كرد!"