تبیان، دستیار زندگی

استقلالی‌ها تحت تأثیر رفتار یک کودک

در حاشیه تمرین امروز مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری سه کاپیتان تیم استقلال جلسه‌ای را به صورت سرپایی با اصغر حاجیلو سرپرست آبی پوشان برگزار کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کاپیتان تیم استقلال
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

* مرتضی تبریزی که صبح امروز در تمرین وزنه آبی‌پوشان شرکت کرده بود، امروز عصر در برنامه‌های تاکتیکی این تیم هم حضور داشت.

* پیش از شروع تمرین شفر برای دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد و سؤال جالبی را از آنها پرسید. سرمربی استقلال تلفن آبی رنگ یکی از خبرنگاران را نشان داد و به بقیه بازیکنان گفت چرا تلفن‌های شما آبی نیست که یکی از خبرنگاران خطاب به سرمربی استقلال پاسخ داد ما قلب‌هایمان آبی است نه تلفن‌هایمان. این موضوع با خنده سرمربی استقلال توأم شد.

* پیش از آغاز تمرین امروز شفر بازیکنان را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال نکات لازم را به بازیکنان شرح داد و سپس آنها را در اختیار بیژن طاهری برای گرم کردن قرار داد.

در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیرنظر شفر و کولی کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش پایانی ضربه به سمت چارچوب که از کناره‌ها صورت می‌گرفت و فوتبال درون‌تیمی زیرنظر شفر انجام شد که استقلالی‌ها حدود ۹۰ دقیقه این برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند.


* هنگامی که شفر مشغول گفت‌وگو با بازیکنان بود، یک هوادار کودک استقلال قصد داشت تمرین را از نزدیک نظاره کند اما مسئولان ورزشگاه از پدر این کودک خواستند تا این محل را ترک کنند. کشمکش و صحبت‌های طرفین به یکباره باعث فریاد پدر آن کودک شد و این فریاد به حدی بلند بود که شفر و بازیکنان استقلال را تحت تأثیر قرار داد. در ادامه اصغر حاجیلو سرپرست استقلال نزد یکی از کارکنان ورزشگاه رفت و از او خواست تا اجازه دهند آن کودک در آنجا بماند، اما بازهم قضیه ختم به خیر نشد و این بار مهدی رحمتی از مسئولان ورزشگاه خواست تا اجازه بدهند این کودک ۸ ساله به همراه پدرش آنجا باقی بماند. مکالمات بازیکنان استقلال و درخواست‌های آنها برای باقی ماندن این کودک ۸ ساله دقایقی تمرین استقلال را تحت تأثیر قرار داد.

* سید حسین حسینی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرین امروز حاضر شد و در کنار رحمتی زیر نظر نامداری تمرین کرد.

* نویمایر هافبک آلمانی استقلال که طی روزها اخیر سوژه عکاسان رسانه‌های ورزشی شده امروز با یک لباس آستین بلند در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد. خالکوبی روی دست این بازیکن و گرمکنی که وی در دمای هوای بالای اصفهان در بازی با ذوب‌آهن به تن کرده بود، نقل محافل ورزشی طی روزهای اخیر بود.

* در حاشیه تمرین امروز مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری سه کاپیتان تیم استقلال جلسه‌ای را به صورت سرپایی با اصغر حاجیلو سرپرست آبی پوشان برگزار کردند.

* در حاشیه تمرین امروز شفر برای دقایقی با علی کریمی صحبت کرد و توصیه‌هایی را به این بازیکن انجام داد.

* جابر انصاری امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد و برنامه‌های استقامتی را پشت سر گذاشت.

* شاهین بالیجانی مهاجمی است که این روزها در تمرینات استقلال حضور دارد اما نام وی در لیست آبی‌پوشان قرار نگرفته است. قرار است به زودی در مورد وی تصمیم‌گیری شود. به همین علت او امروز هم در کنار سایر استقلالی‌ها تمرین کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیرنظر شفر و کولی کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش پایانی ضربه به سمت چارچوب که از کناره‌ها صورت می‌گرفت و فوتبال درون‌تیمی زیرنظر شفر انجام شد که استقلالی‌ها حدود ۹۰ دقیقه این برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه و در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.
منبع: خبرگزاری فارس