تبیان، دستیار زندگی

قهرمان جام فوتسال جلسات قرآنی کشور مشخص شد

پس از سه روز رقابت‌ فشرده و متراکم، قهرمان جام فوتسال جلسات قرآن مشخص شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قهرمان جام فوتسال جلسات قرآن

جام فوتسال ویژه جلسات قرآن برای نخستین‌بار با همت موسسه فرهنگی قرآنی نفحات‌القرآن به اجرا درآمد. جامی که شاید تفاوت‌های منحصر به فردی با جام‌های دیگر ورزشی داشت. حضور قهرمانان قرآنی کشور و نوجوانان و جوانان مانوس با قرآن همگی از ویژگی‌هایی بود که در این جام به چشم می‌خورد.

32 تیم در این جام حضور یافتند و بسیاری از تیم‌ها از راه‌های دور و نزدیک کشور خود را به آوردگاه مسابقات رسانده بودند. دوره مقدماتی مسابقات فوتسال جلسات قرآن، طی دو روز رقابت برگزار شد و 16 تیم توانستند به مرحله حذفی صعود کنند. در بازی روز چهارشنبه، 10 مردادماه رقابت بین تیم‌های گروه A,B,C وD بود که از گروه A تیم‌های سیدمحمدحسین طباطبایی و محسن قاسمی، از گروه B تیم‌های وحید خزایی و ولی‌الله پوراحمدی، از گروه C تیم‌های محمد برخورداری و گروه همسرایی بیان و از گروه D تیم‌های دالقرآن تسنیم و علی صادقی به مرحله حذفی صعود کردند.

طی بازی‌های صورت گرفته در روز پنجشنبه 11مردادماه که بین تیم‌های گروه E,F,G وH انجام شد، از گروه E تیم‌های مهدی غلامنژاد و خبرگزاری تسنیم، از گروه F تیم‌های سیدمصطفی حسینی و اسماعیل مکوندی، از گروه G تیم‌های جواد دلفانی و سیدمحسن خدام‌حسینی و از گروه H تیم‌های امین پویا و محمد صیاف‌زاده به مرحله حذفی صعود کردند.

حضور شخصیت‌های قرآنی کشور نظیر منصور آقامحمدی، ابراهیم آهور، سیدعلیرضا مرتضوی، حسن ابراهیم آبادی، سروش عظیمی، ولی‌الله پوراحمدی، امین پویا، سعید پرویزی، حسین معتمدی، فرهاد غلامحسینی و مقتدا رضایی، حبیب صداقت، مهدی غلامنژاد و سید محمدحسین طباطبایی از جمله قاریان و حافظان قرآن بودند که روز گذشته در این مسابقات حضور داشتند.
مرحله حذفی اولین دوره مسابقات فوتسال جلسات قرآن، روز گذشته، جمعه 12 مردادماه، در سالن مجموعه ورزشی شهرک دریا واقع در تهرانسر پس از رقابت تنگاتنگ و فشرده بین تیم‌های صعودکننده به کار خود پایان داد و تیم‌های برگزیده اول، دوم و سوم مشخص شدند.

تیم جلسه قرآن استاد اسماعیل مکوندی در این رقابت‌ها به مقام نخست قهرمانی رسید و تیم‌های استاد امین پویا و وحید خزایی به ترتیب مقام دوم و سوم این رقابت‌ها را بدست آوردند.
منبع: باشگاه خبرنگاران پویا