تبیان، دستیار زندگی

شیرخانلو بازیگر نقش اصلی «حکایت های کمال» شد

مجموعه تلویزیونی حمایت های کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر دیروز در شهرک غزالی کلید خورد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
محمدرضا شیرخانلو

 سریال ۱۵۰ قسمتی «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر روز گذشته در شهرک غزالی کلید خورد.

این مجموعه در ژانر نوجوان و برای پخش در شبکه اول سیما تولید می‌شود و  تصویربرداری ۳۰ قسمت اول آن ۶ ماه دیگر به پایان می‌رسد.

خانه‌ها، محله‌ها و گذرهای دهه ۴۰ تهران در این دکورها دیده می‌شود. ۹۰ درصد دکورها در شهرک سینمایی ساخته شده و ۱۰ درصد از آن در فضای بیرون از شهرک سینمایی و محله‌های قدیمی تهران مقابل دوربین می‌رود. دکورهای این سریال همگی در کوچه‌ها و فضاهایی است که تداعی کننده دهه ۴۰ در تهران هستند. 

سریال «حکایت‌های کمال» به نویسندگی سیدحسین امیر جهانی، آزاده محسنی و نسیم عرب امیری در ۱۵۰ قسمت نوشته شده است. این سریال در چند فاز مقابل دوربین خواهد رفت که فاز اول آن در سی قسمت تولید می‌شود. همچنین این سریال از کتاب «حکایت‌های کمال» به نویسندگی محمد میرکیانی الهام گرفته شده است

طبق اطلاعات  در این سریال بازیگرانی مثل محمود پاک نیت، میر طاهر مظلومی، شهره لرستانی، فلور نظری، شهین تسلیمی در سریال «حکایت‌های کمال» به ایفای نقش می‌پردازند و همچنین محمدرضا شیرخانلو  نقش «کمال» این سریال را برعهده دارد.

عوامل پشت دوربین که تا به حال حضورشان قطعی شده عبارتند از: مجری طرح: فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحید سلطانی، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، بدلکار: علیرضا فتحی، برنامه ریز: مجید فاضلی، عکاس: فرامز بیات، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، تصویربردار پشت صحنه: مهشید رئوفی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

منبع:خبرگزاری صبا