تبیان، دستیار زندگی
: فابریسیو مسلمان می شود!       علیرضا منصوریان هافبك با اخلاق فوتبال كشورمان بازیكنی كه قاری قرآن است ، حالا می رود تا یك افتخار دیگر را در كارنامه نیك خود ثبت كند. او با فابریسیو كه در یونان با هم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یك حركت فوق العاده ازCapitan 2

منصوریان : فابریسیو مسلمان می شود!

علیرضا منصوریان هافبك با اخلاق فوتبال كشورمان بازیكنی كه قاری قرآن است ، حالا می رود تا یك افتخار دیگر را در كارنامه نیك خود ثبت كند. او با فابریسیو كه در یونان با هم آشنا شدند آنقدر درباره اسلام صحبت كرده تا مهاجم برزیلی مشتاق دین اسلام شود و میل به پذیرش این دین را داشته باشد. علی منصوریان در این خصوص می گوید : فابریسیو عزم خود را برای مسلمان شدن جزم كرده قرار است هفته جاری برویم پیش یك روحانی و راه و رسم مسلمان شدن را از آنها بپرسیم و مراحل مسلمان شدنش را بگذرانیم. منصوریان خوشحال است درست مثل خود فابریسیو، او حق دارد، كار بزرگی است باعث و بانی بودن یك تحول بزرگ در یك انسان شدن!

استقلال و البته خود منصوریان یقیناً برنامه های ویژه ای برای روز مسلمان شدن فابی دارند چون این بزرگترین اتفاق زندگی مهاجم برزیلی استقلال خواهد بود.

امیدواریم این حركت خداپسندانه علیرضا منصوریان در نهایت نتیجه دهد اما به هر حال حركت منصوریان در این رابطه حرف ندارد.

علیرضا می گوید: ان شاءالله به نتیجه می رسم. فابریسیو حرفی ندارد و حتی دیگر سؤالی هم ندارد. شاید پیش از یك هفته به درازا بكشد . صبر می كنیم.