تبیان، دستیار زندگی

سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، به‌عنوان روز قم نام‌گذاری می‌شود

رئیس شورای شهر قم گفت: در مجموعه مدیریت شهری یک بحثی بوده تحت عنوان اینکه یک روزی به‌عنوان روز قم نام‌گذاری شود و در این جهت، جلساتی برگزار شد که درنهایت نتیجه این بود که سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر، روز قم نامیده شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حرم حضرت معصومه

عبدالله جلالی در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در صحن علنی این شورا در ساختمان شهید باکری برگزار شد، برکات دهه کرامت را برای استان بالا دانست و اظهار داشت: دهه کرامت را پشت سر گذاشتیم و در این دهه اتفاقات خوبی در شهر قم رخ داد، نخستین نکته اینکه، مسئولان شهرداری در دهه کرامت در مساجد پروژه‌هایی را به بهره‌برداری رساندند.

وی با اشاره به محدود بودن خدمات شهری افزود: افتتاحیه‌ها به بخش خاصی از شهرداری اختصاص نداشته و تمامی مناطق هشت‌گانه مشمول پروژه‌ها بوده و مردم از این پروژه‌ها مطلع شدند، رضایتمندی مردم در محافل مشهود بوده و در برخی مواقع منابع و امکانات محدود بوده و در یک‌زمان نمی‌توان به ‌تمامی درخواست‌ها پاسخ داد.

رئیس شورای شهر قم بابیان اهمیت بلوار آیت‌الله بروجردی در تسهیل تردد مردم گفت: بلوار آیت‌الله بروجردی مهم‌ترین پروژه‌ای بود که افتتاح شد، این بلوار از شریان‌های ارتباطی شهر محسوب می‌شود که به مردم شهر قم و ساکنان مردم پردیسان کمک می‌کند.

جلالی ادامه داد: علاوه بر آن برای مردم بخش کهک نیز یک امکان مناسب فراهم آورده و این پروژه کمک شایانی به کاهش ترافیک بلوار غدیر می‌کند یکی از افتخارات بزرگ برای شهر قم بوده است.

وی با بیان عوامل مؤثر در تکمیل پروژه آیت‌الله بروجردی، عنوان کرد: تمامی عواملی که در انجام این پروژه دخیل بودند، ازجمله بنیاد مسکن، شهرداری قم و مردم کار بزرگی را انجام داده‌اند و زحمات آنان جای تقدیر دارد.

رئیس شورای شهر قم لزوم تأمین امنیت بلوار آیت‌الله بروجردی را موردتوجه قرار داد و بیان کرد: لازم است که رانندگان استان در امر رعایت نکات ایمنی در این بلوار توجه داشته باشند و در این زمینه دوربین‌هایی در این بلوار تعبیه می‌شود تا نظارت دقیقی بر تردد وسایل نقلیه صورت گرفته و تخلفات به حداقل برسد.

جلالی دریافت عوارض بیلبوردها در همه زمینه‌ها را رد کرده و تصریح کرد: شهرداری بابت تابلوهای معرفی مکان تا حد خاصی وجهی دریافت نمی‌کند و این وجه برای تابلوهای تبلیغاتی از جانب شهرداری اخذ می‌شود.

رئیس شورای شهر قم نام‌گذاری یک روز خاص به‌عنوان روز قم را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در مجموعه مدیریت شهری یک بحثی بوده تحت عنوان اینکه یک روزی به‌عنوان روز قم نام‌گذاری شود و در این جهت، جلساتی برگزار شد که در نهایت نتیجه این بود که سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم، روز قم نامیده شود و این فرایند در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در حال طی شدن بوده و در نهایت در شورای فرهنگ عمومی کشور طی می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.