تبیان، دستیار زندگی

برپایی ۱۱۰ کاروان شادی غدیر در سطح شهر تهران

مسئول کمیته کاروان شادی غدیر از برپایی ۱۱۰ کاروان شادی همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کاروان شادی غدیر

«علی‌اکبر مداحی» مسئول کمیته کاروان شادی غدیر و مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام امروز (سه‌شنبه 9 مرداد) در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های این کمیته جهت بزرگداشت دهه امامت و ولایت گفت: همزمان با فرا رسیدن عید غدیر کاروان‌های شادی غدیر به همت این کمیته زیر نظر بنیاد بین‌المللی غدیر در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود و حداقل در شب و روز عید غدیر و حداکثر دهه امامت و ولایت در سراسر کشور شاهد برپایی این کاروان‌ها از سوی هیئات رزمندگان اسلام خواهیم بود.

وی افزود: این کاروان‌ها در شب عید غدیر و همچنین از روز عید غدیر از ساعت 8 صبح تا 12 شب در مناطق مختلف کلان شهرها و شهر تهران حاضر خواهند شد. در این کاروان مبلّغی نیز به مدت 10 دقیقه به نقّالی و پرده‌خوانی درباره ماجرای غدیر و یک نوگل حسینی به مدیحه‌سرایی و شعرخوانی می‌پردازد.

مسئول کمیته کاروان شادی غدیر بیان کرد: در سطح استان تهران 110 کاروان به نیت امیرالمومنین (ع) از میدان امام حسین (ع) از ساعت 8 صبح روز عید غدیر شروع به حرکت خواهند کرد. این کاروان‌ها هر کدام حداقل به 5 نقطه شهر هم بروند، در شب و روز غدیر حداقل در 550 نقطه از تهران حضور خواهند داشت.

مداحی با بیان اینکه هدف از این برنامه شناساندن غدیر به مردم به ویژه نسل جوانان، نوجوانان و نونهالان است، گفت: نهادهای مختلف انقلابی و دولتی اعلام آمادگی برای همکاری با طرح کرده‌اند که از جمله آنها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه و بسیج، کانون پرورش فکری، جامعه و بسیج اصناف، دانشگاه امام حسین (ع)، نیروی انتظامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی، شهرداری تهران و ... است.

وی با بیان اینکه هر یک از کاروان‌ها یک پرچم «لبیک یا رسول الله (ص)» به همراه دارند، یادآور شد: از جمله اعمالی که برای روز عید غدیر توصیه شده، اطعام و هدیه دادن است که این موضوع در دستور کار این کاروان‌ها قرار دارد. تمام خیّرین برای کمک و مشارکت در این برنامه می‌توانند وجوه نقدی خود را جهت خریداری محصولات فرهنگی و هدیه به کودکان و همچنین پذیرایی از حاضران در کاروان شادی غدیر به شماره حساب 100785025064 و یا شماره کارت 5047061090012481 بانک شهر واریز کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران پویا
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.