تبیان، دستیار زندگی
ران هادی ساعی قهرمان و دارنده مدالهای مختلف تكواندو جهان یعنی هادی ساعی برعكس خشونت در ورزش خود همیشه مهربان و خوش اخلاق است . با هادی ساعی كه تماس گرفتیم در اردو بود وی در خصوص خاطرات خود از ماه رمضان گفت : من همین الان هم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در ماه رمضان همگام با و رزشكاران

هادی ساعی

قهرمان و دارنده مدالهای مختلف تكواندو جهان یعنی هادی ساعی برعكس خشونت در ورزش خود همیشه مهربان و خوش اخلاق است .

با هادی ساعی كه تماس گرفتیم در اردو بود وی در خصوص خاطرات خود از ماه رمضان گفت : من همین الان هم كه در اردو هستیم روزه می گیرم به اتفاق بچه ها سحرها و افطارهای جالبی داریم. من ماه رمضان را از دوران كودكی دوست دارم و از این ماه خاطرات خوبی در بچگی بیاد دارم.

این دومین اردوی ما است كه همزمان گشته با ماه رمضان ، اولین بار برمی گردد  به سال 1997 قبل از جام جهانی مصر كه در آن ماه ما در اردو روزه گرفتیم كه نایب قهرمان جهان شدیم. الان هم طبق وظیفه و خوش یمن بودن این ماه روزه می گیریم و یك رده قبل از افطار ساعت 3 تا 5 تمرین می كنیم و بعد از افطار هم 10 تا 12 شب تمرین می كنیم .

قهرمان جهان در ادامه گفت : حدود یكماه دیگر عازم فرانسه هستیم تا سهمیه ورودی المپیك را من و یوسف كرمی بگیریم . امیدوارم با دعای خیر مردم موفق باشیم .

وی در پایان در خصوص اینكه سحر را بیشتر دوست دارد یا افطار را اظهار داشت: در دوران بچگی افطار را دوست داشتم اما الان در اردوها سحر بهترین لحظه است كه ما دور هم و دسته جمعی بیدار می شویم و در كنار هم هستیم . واقعاً بیاد ماندنی و عالیست .

در پایان برای همه مردم ایران آرزوی قبولی طاعات و عبادات دارم و ان شاء ا... همیشه سلامت و موفق باشند.