تبیان، دستیار زندگی

نجات معجره‌آسای زن جوان پس از سقوط از طبقه چهارم

زن سی و هشت ساله به علت نامعلومی از پنجره منزل خود در طبقه چهارم ساختمان مسکونی چهار طبقه‌ای به پایین افتاد؛ این زن با وجود سقوط ده متری از ارتفاع، به طرز معجزه‌آسایی از این اتفاق جان سالم به در برد و زنده ماند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نجات
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ساعت 13:25 روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه پنج و گروه امداد و نجات یک این سازمان را به محل حادثه واقع خیابان هلال‌احمر، کوچه قدمی رهسپار کرد.

علیرضا حسنی؛ رئیس ایستگاه پنج آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: خانم سی و هشت ساله به علت نامعلومی از پنجره منزل خود در طبقه چهارم ساختمان مسکونی چهار طبقه‌ای به پایین افتاد که میان راه بالای تابلوی تبلیغاتی مغازه طبقه همکف این ساختمان گیر کرد و در همان مکان ماند.

وی تصریح کرد: این زن با وجود سقوط ده متری از ارتفاع، به طرز معجزه‌آسایی از این اتفاق جان سالم به در برد و زنده ماند.

حسنی افزود: نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص از جمله سبد نجات، نردبان دستی و طناب این خانم آسیب‌دیده را با احتیاط از بالای تابلو تبلیغاتی مغازه به پایین منتقل کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به شکستگی و مصدومیت این خانم از ناحیه سر، دست و پا خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان وی را برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده و پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان به کار خود خاتمه دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه توسط کارشناسان منطقه پنج آتش‌نشانی و عوامل انتظامی منطقه در دست بررسی است.
منبع: تسنیم