تبیان، دستیار زندگی

انتشار ۲۰۰ هزار نسخه قرآن کریم در چهار ماهه نخست امسال

بیش از ۲۰۰ هزار نسخه قرآن کریم در چهار ماهه نخست امسال در شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قران

 
به‌گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه، ۲۰۰ هزار مصحف شریف که به سفارش مراکز مختلف قرآنی و دیگر مراکز اجتماعی و فرهنگی کشور در این شرکت زیر چاپ رفته، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در کشور منتشر و توزیع شده‌ است.

قرآن قطع پالتویی شرکت هم که با جلد ترمو و کاغذ ۵۰ گرمی روانه بازار کتاب شده است در این میان با استقبال موسسات و نهادهای مختلف روبرو شده و توانسته است نظر مخاطبان و علاقه‌مندان به قرآن و مباحث قرآنی را جلب کرده و در شمارگان ۲۰ هزار نسخه روانه بازار کتاب شود.

در این زمینه، انتشار و چاپ آثار قرآنی با هدف ترویج و توسعه حفظ و قرائت قرآن کریم هم جایگاه ویژه‌ای دارد و در راستای طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در قالب طرح 1452 از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دنبال می‌شود بیش از60 هزار کتاب در قالب درسنامه حفظ مفاهیم قرآن کریم منتشر و توزیع شده است.

براساس این گزارش و با همکاری ستاد اقامه نماز کشور، چاپ کتاب «خانه‌ای از بهشت» برای ترغیب و تشویق نوجوانان به نماز با شمارگان 100 هزار نسخه در دست اقدام است که در سراسر کشور توزیع خواهد شد.


منبع:خبرگزاری فارس