تبیان، دستیار زندگی

ورود بیش از 5 هزار زائر ایرانی به مدینه در 3 روز

معاون ستاد مدینه با اشاره به اینکه ورود و خروج زائران در فرودگاه مدینه به خوبی انجام می‌شود، گفت: از اولین روز اعزام تا روز گذشته 5 هزار و 222 نفر از زائران کشورمان به مدینه مشرف شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مدینه

جواد شاد معاون ستاد مدینه با اشاره به اینکه شرایط خوبی برای ورود زائران به مدینه منوره و اسکان آنها در هتل‌ها فراهم شده و این امور طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است گفت: تا پنج شنبه هفته گذشته 2 هزار و 706 زائر ایرانی وارد مدینه شده‌اند.

تا روز گذشته 5 هزار 22 نفر زائر ایرانی وارد مدینه شدند

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای ورود زائران کشورمان به مدینه منوره صورت گرفته است، اظهار داشت: با پروازهایی که روز گذشته وارد مدینه می‌شود، تعداد زائران کشورمان به 5 هزار و 222 نفر می‌رسد. 

شاد با بیان اینکه 50 درصد زائران، مدینه قبل و 50 درصد مدینه بعد هستند، افزود: اولین کاروان زائران روز 27 تیر وارد مدینه شده‌اند و پس از 6 روز از مدینه به مکه خواهند رفت.

معاون ستاد مدینه تصریح کرد: اولین زائران کشورمان در فرودگاه مدینه توسط کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند. همچنین با حضور نصرالله فرهمند رئیس ستاد مکه و سایر مسئولان کشورمان در مدینه و مسئولان موسسه الاهلیه عربستان از زائران با گل، گلاب و شیرینی در هتل روضه‌المبارک استقبال خوبی انجام شد.

ورود و خروج زائران در فرودگاه مدینه به خوبی انجام می‌شود

شاد خاطرنشان کرد: خدمات اسکان، تغذیه و تدارکات و خدمات‌رسانی به زائران توسط مدیران مجموعه ایرانی و نظارت توسط همکاران ستادی در حال انجام است.  همچنین آشپزخانه‌های مدینه فعال شده‌اند و غذای مورد نیاز زائران را طبخ می‌کنند.

معاون ستاد مدینه با بیان اینکه ورود و خروج زائران در فرودگاه مدینه به شکل مطلوبی در حال انجام است ، تصریح کرد: ما آماده پذیرایی از زائران هستیم که وارد مدینه شده یا در روزهای آینده وارد می‌شوند. خوشبختانه زائران به حرم رسول الله(ص) مشرف شده و زیارت می‌کنند که روند زیارت و همچنین نحوه خدمات رسانی به زائران مطلوب است.

شاد در پایان با اشاره به خدمات پزشکی در مدینه منوره افزود: داروهای مورد نیاز وارد مدینه شده و در اختیار مراکز پزشکی قرار گرفته است. 4 مرکز پزشکی مدینه نیز با ورود زائران در حال راه‌اندازی است و بصورت شبانه‌روزی به زائران ارائه خدمت خواهند داشت. در این مراکز پزشک عمومی و متخصص به زائران خدمت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.