تبیان، دستیار زندگی
آرش برهانی پس از ثبت قرارداد با تیم فوتبال استقلال عصر دیروزدر تمرین این تیم حضور یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برهانی در تمرین استقلال

تمرینات استقلال با نفرات جدید

آرش برهانی پس از ثبت قرارداد با تیم فوتبال استقلال عصر دیروزدر تمرین این تیم حضور یافت.

تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران همچون روزهای گذشته این بار هم در زمین شماره 2 ورزشگاه شیرودی برگزار شد. تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 با دویدن دور زمین آغاز شد.

نکته جالب توجه تمرین دیروز حضور آرش برهانی در جمع آبی پوشان بود. وی که عصر دیروز قراردادی دوساله با تیم فوتبال استقلال به ثبت رسانده است، عصر دیروز کنار تیم تمرین کرد.

وی در بدو ورود به زمین شماره 2 ورزشگاه شهید شیرودی با استقبال گرم هواداران تیم فوتبال استقلال روبرو شد. آنها با سردادن شعارهایی برهانی را به خاطر عدم حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس تشویق می کردند و از او خواهان درخشش در فصل آتی مسابقات لیگ برتر بودند.

حجازی در تمرین دیروز با تاخیر در محل تمرینات تیم فوتبال استقلال حضور یافت.

برهانی برخلاف دیگر بازیکنان تازه وارد استقلال با پیراهنی بدون شماره کنار تیم تمرین کرد. ظاهرا مسئولان استقلال برای وی پیراهن شماره شش را در نظر گرفته اند که در حال حاضر پژمان منتظری برتن می کند.

حسین کوشکی بازیکن تیم فوتبال مقاومت مرصاد شیراز دیروز در تمرینات تیم فوتبال استقلال حضور یافت.

دیروز در جمع آبی پوشان خبر انتقال حسین کاظمی به تیم فوتبال سایپا دهان به دهان چرخید. در همین حال شایعه شده است کیانوش رحمتی جای او را در تیم فوتبال استقلال می گیرد!

در تمرین دیروزجدا از توجه ویژه به کارهای استقامتی و قدرتی مرور کارهای تاکتیکی هم در دستور کار بازیکنان قرار گرفت با هدایت صمد مرفاوی انجام شد.