تبیان، دستیار زندگی

هنوز قراردادی با فدراسیون ندارم

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت:باید برای برخی افراد که تنها به دنبال حاشیه سازی و ایجاد شایعات هستند تاسف خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هادی سپهرزاد
هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی درباره صحبت های  حامد احمد پور که عنوان کرده بود حسین رسولی دارای صغر سنی است، اظهار داشت:ابتدا آن که زمانی  یک شخص قصد دریافت روادید دارد  برای او از چند بخش استعلام های لازم گرفته می شود . تا از صحت آن مطلع شوند. ضمن اینکه باید بگویم روادید به  راحتی  قابل دریافت نیست و روادید رسولی نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر شده است.

او ادامه داد:اگر چنانچه شناسنامه او دچار مشکل بود برای او  روادید صادر نمی کردند و او  هم نمی توانست در مسابقات برون مرزی حاضر شود.همچنین از او پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سه بار تست دوپینگ گرفته شد.به طوری که یک بار آن در مسابقات آسیایی و 2 بار دیگر هم در ایران بوده است.اکنون باید برای دیدگاه برخی از اشخاص دوومیدانی که تنها به دنبال  شایعه و جوسازی در دوومیدانی است تاسف خورد.

سپهرزاد در ادامه افزود: اگر تست دوپینگ او در مسابقات آسیایی مثبت اعلام می شد بی شک و بدون هیچ گونه تعارفی مسئولان کنفدراسیون دوومیدانی آسیا این موضوع را به ما اطلاع رسانی می کردند.تصور می کنم شکایت او نمی تواند به جایی راه داشته باشد چرا که مسئولان فدراسیون جهانی به همین راحتی کسی را متهم نخواهند کرد و اکنون منتظر می مانیم تا ببینیم پاسخشان شان در این رابطه چه خواهد بود.چنانچه جواب منفی باشد در آن صورت برایشان روسیاهی  باقی می ماند.

 امسال برای چندمین بار بود که برای حسین رسولی حاشیه سازی کردند اما او توانسته بود در مرتبه های گذشته بر این جو سازی ها غلبه کند و به طلای پرتاب دیسک جوانان آسیا برسد و برترین ورزشکار رده جوانان شود



مربی تیم ملی دوومیدانی در ادامه افزود:قطعا رفتار ناشایست برخی اشخاص که دست به این گونه رفتارهای بد در شبکه های مجازی زدند موجب شد تا روحیه حسین رسولی که شانس نخست قهرمانی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان بود دچار خدشه شود.البته  تدارکات ضعیف فدراسیون  ، مسمومیت و کم تجربگی هم از جمله عواملی بودند که در نتیجه نگرفتن او تاثیر گذاشتند.

برای چندمین بار بود که برای رسولی شایعه سازی کردند

دارنده مدال طلا دوومیدانی قهرمانی آسیا تصریح کرد: امسال برای چندمین بار بود که برای حسین رسولی حاشیه سازی کردند اما او توانسته بود در مرتبه های گذشته بر این جو سازی ها غلبه کند و  به طلای پرتاب دیسک جوانان آسیا برسد و برترین ورزشکار رده جوانان شود.

او افزود: .معتقدم هر کسی  ظرفیتی دارد.در گذشته هم سابقه داشت که در راه قهرمانان بزرگ دیگر دوومیدانی مانند احسان حدادی و حسن تفتیان هم این گونه حواشی ایجاد شده باشد .قطعأ این مسئله تمام شدنی نیست و تنها رشته ورزشی که به وفور در آن این گونه حواشی ایجاد می شود دوومیدانی است.چرا که در رشته های ورزشی دیگری چنین آدم هایی وجود ندارند و به اعتقاد من انجام این کارها خیانت است زیرا آن ها به خوبی می دانند که ورزشکاران و مربیان دوومیدانی با چه شرایط و امکاناتی مشغول به فعالیت هستند.

هنوز قراردادی با فدراسیون ندارم

مربی تیم ملی دوومیدانی ادامه داد:خود  با وجود آن که شاگردم توانست به عنوان قهرمانی آسیا برسد اما تاکنون قراردادی از سمت فدراسیون با من بسته نشده است .

سپهرزاد در پایان  خاطر نشان کرد: با این وضعیتی که ایجاد می کنند ادامه فعالیت برای ما مربیان بسیار دشوار شده است.ناراحتی من از این است که با وجود جانفشانی و رشادت در این ورزش برخی بدون در نظر گرفتن تلاش ها و کوشش ها تنها قصد دارند چوب لای چرخ بگذارند و  مانع  پیشرفت ورزشکاران دوومیدانی شوند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان