تبیان، دستیار زندگی

عرضه قرآن، ادعیه و آثار رضوی با تخفیف

مدیرعامل به‌نشر از عرضه 475 عنوان قرآن، ادعیه و کتاب‌های حوزه رضوی با تخفیف 10 تا 50 درصدی همزمان با دهه کرامت در فروشگاه‌های این انتشارات خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
4
کتاب

حسین سعیدی دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه‌های رضوی دانست و اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی و مذهبی جامعه، اهمیت دادن به مسئله کتاب، کتابخوانی و ترویج مطالعه در مناسبت‌های خاص مذهبی است. 

او  با بیان این‌که  این انتشارات همواره در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه نسبت به ارائه کتاب با تخفیف‌های ویژه در مناسبت‌های مختلف اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: این بار نیز انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان یکی از  ناشران شرق کشور، در طرحی ویژه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و ایام دهه کرامت، نسبت به عرضه و فروش 75 عنوان قرآن و کتب ادعیه و همچنین 400 عنوان کتاب با موضوع فرهنگ و سیره رضوی با تخفیف 10 تا 50 درصدی اقدام کرده است.

سعیدی همچنین گفت: طرح ویژه این انتشارات در فروشگاه‌های پانزده‌گانه‌ مشهد و همچنین 15 نمایندگی فروش این انتشارات در سراسر کشور از روز 24 تیر ماه در حال اجراست و تا پنجم مردادماه نیز ادامه خواهد داشت. 

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیام‎رسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.


منبع: ایسنا