تبیان، دستیار زندگی
ابتدا از تمام دوستانی كه در مدت این دو هفته از شروع طرح ما را مورد لطف قرار دادند تشكر می كنیم بسیاری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توضیحات تکمیلی خرید محتوا

با سلام خدمت كاربران عزیز سایت تبیان

ابتدا از تمام دوستانی كه در مدت این دو هفته از شروع طرح ما را مورد لطف قرار دادند تشكر می كنیم

بسیاری از دوستان و کاربران سایت، طرحهایی را به ما اعلام كردند كه اكثر آنها موضوعات جذاب و مفیدی را معرفی میکرد.

همچنین برخی دوستان با اعلام زمینه های مورد علاقه یا تجربه خود جهت همكاری در این برنامه اعلام آمادگی نمودند بعلاوه آنكه برخی طرحهای پیشنهادی ما مورد استقبال دوستان قرار گرفته است كه از این بابت نیز خوشحالیم .

در این مرحله لازم دیدیم به برخی نكات كه احتمالا مورد سئوال شما عزیزان بوده است اشاره كنیم و نیز گزارشی از روند اجرایی این طرح ارائه نماییم تا دوستان عزیز و علاقمند بدانند كلیات این طرح در چه مرحله ای است و از چه وقت كار خود را شروع كنند.

یك سئوال مهم : تعرفه های انجام تحقیقات در چه حدی است؟

قبل از پاسخ به این سئوال لازم به توضیح است كه این طرح با اهداف ایجاد انگیزه تحقیق، دانش افزایی محققین،استفاده بهینه از اوقات فراغت و همینطور درآمدزایی در حد متوسط ارائه شده است

اما در خصوص تعرفه ها، مطابق برنامه ریزی صورت گرفته در موسسه تبیان بودجه ای برای این طرح در نظر گرفته شده است كه با بررسی بعمل آمده تعیین تعرفه هر طرح با توجه به امتیازی كه آن طرح كسب كرده متناسب است. امتیاز طرحها نیز با توجه به فرمی كه دوستان تكمیل نموده و برای ما ارسال كرده اند بدست آمده و جدول تعرفه ای حاصل شده است.

در این جدول تعرفه طرحهایی تصویب میشود كه حداقل 50 امتیاز از 100 امتیاز را بدست آورده باشد و نیز به طرحهایی كه از 50 تا 100 امتیاز آورده اند از مبلغ 5000 تومان تا 35000 تومان پرداخت میگردد.

البته با توجه به اطلاعاتی كه تا به حال مورد بررسی قرار گرفته اند متوسط امتیاز طرحها 80 امتیاز و هزینه متوسط  20000 تا 25000 تومان بوده اند.

من پیشنهاد یك طرح برای تحقیق دارم ، باید چه كنم؟

(پاسخ این سئوال را دوستانی كه طرحهایشان را برای ما فرستاده اند نیز بخوانند!)

شما باید ابتدا فرم تعریف و معرفی طرح را از اینجا دانلود كنید.

سپس اطلاعات درخواست شده در فرم را با دقت و ذكر جزئیات تكمیل بفرمایید و به آدرس Article@Tebyan.net  ارسال نمایید. (این كاری است كه بسیاری از دوستان نیز انجام داده اند)

در این مرحله كارشناسان و دوستان ما در سایت تبیان موارد ارسالی را بررسی می كنند و در صورت هماهنگی با اهداف طرح و سیاستهای موسسه تبیان امتیازی را به طرح اختصاص میدهند.

نتیجه در قالب یك ایمیل به شما ارسال میشود كه در آن تعرفه پیشنهادی تبیان به شما اعلام می شود كه در صورت موافقت شما تیم نظارت و راهنمای شما معرفی می شود و شما می توانید تحقیق خود را شروع كنید.زمان شما برای انجام طرحها در شناسنامه  ای  از طرح كه به شما ارسال میكنیم مشخص شده است.

میخواهید طرحهای پیشنهادی ما را انجام دهید؟

اگر مایل باشید با مراجعه به اطلاعیه شماره 3 ، تعدادی از موضوعات پیشنهادی ما را ببینید و از میان آنها طرحی را برای اجرا انتخاب كنید . سپس كد طرح بعلاوه مشخصات خود (مشخصات فردی، تحصیلات و نحوه تماس)  را برای ما بفرستید تا با شما تماس بگیریم. در این مرحله حق انتخاب داوطلبین براساس مشخصات آنها برای تبیان محفوظ است!

برای تعریف طرح یا پیشنهاد آن تا چه زمانی وقت داریم؟

در این طرح محدودیت زمانی برای دریافت محتوای مفید و با ارزش از كاربران دیده نشده و تنها محدودیت، بودجه این طرح است.لذا توصیه ما به شما این است که اگر مایل به همكاری در این طرح هستید زودتر اقدام كنید ، وقت خود را هم بهینه مصرف كنیم!!! از بنزین با ارزش تر است!

گزارش كار:

در پایان هم به رسم ارائه گزارش به اطلاع كاربران تبیانی میرسانیم تا كنون حدود 110 طرح از بیش از 45 شخص یا گروه تحقیقی برای ما ارسال شده كه در حال پاسخ دادن به پیشنهادات آنها هستیم.

لطفا نظرات خود را برای راهنمایی ما در انجام این طرح بفرمایید

مطالب مرتبط:

اطلاعیه شماره 1: اعلان طرح

اطلاعیه شماره 2: مشخصات طرح

اطلاعیه شماره 3: موضوعات پیشنهادی تبیان