تبیان، دستیار زندگی

آشپزخانه را جذاب‌تر کنید

ایده‌هایی برای دیوارپوش آشپزخانه

آشپزخانه جایی است که امکان دکوراسیون چندانی ندارد. برخی قسمت‌های خانه مانند حمام و دستشویی امکان دیزاین چندانی ندارند اما در آشپزخانه می‌توان برخی اقدامات کوچک برای زیباتر شدن دکوراسیون انجام داد. علاوه بر پیشخوان و وسایل برقی زیبای آشپزخانه، برخی قسمت‌های آشپزخانه می‌تواند صرفا برای جنبه زیبایی استفاده شود. دیوارپوش آشپزخانه می‌تواند ظاهر و دکوراسیون آشپزخانه را ارتقا دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشپزخانه
برای دیوار پوش، می‌توانید طرح‌ها، رنگ‌ها و الگوهای مختلفی را به کار ببرید. طرح آن می‌تواند راه راه باشد یا اشکال هندسی، رنگارنگ باشد یا ساده، تنوع آن زیاد است. هر نوع طرحی که بخواهید ساده یا طرحدار، پررنگ یا کمرنگ موجود است. در این مطلب چند نمونه از دیوارپوش آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم.

روشن و شاد

طرح و رنگ دو عنصر مهم در دکوراسیون هر اتاقی است و دیوارپوش آشپزخانه جایی است که می‌توان این دو عنصر را به خوبی در آن استفاده کرد. اما این طرح و رنگ نباید خسته‌کننده باشد بلکه باید چشم‌نواز بوده و نظر را به آن قسمت از آشپزخانه جلب کند. اگر رنگ آشپزخانه روشن و خنثی است، برای دیوارپوش از رنگ روشن دیگری استفاده کنید که مخالف رنگ غالب باشد اما در عین حال همخوانی داشته باشد.

آشپزخانه

رنگ خنثی

فضاهای خنثی احساس آرامش می‌دهند اما در عین حال چشم به تنوع نیاز دارد. یک دیوارپوش با طرح ساده می‌تواند کمی انرژی به آشپزخانه ببخشد.
آشپزخانه تکانی

استفاده از رنگ در دیوارپوش

ارتباط بین رنگ و طرح دیوارپوش می‌تواند سادگی کابینت‌ها را جبران کند. طرح و نقش دیوارپوش زیبایی بصری خوبی به آشپزخانه می‌دهد.
آشپزخانه

دیوارپوش طرحدار

بسیاری از طرح‌های دیوارپوش آشپزخانه با کاشی همخوانی دارد. این دیوارپوش‌ها اشکال و طرح‌های بیشماری دارند، بنابراین در استفاده از طرح موردعلاقه خود خلاقیت داشته باشید.
آشپزخانه

ترکیب نقش و رنگ

قرار گرفتن رنگ‌هایی که تفاوت بسیار با هم دارند در کنار هم، الگوی برجسته ایجاد می‌کنند.
آشپزخانه

بزرگتر شدن خانه

شما می‌توانید طرحی را برای دیوارپوش انتخاب کنید که فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان دهد. سنگ مرمر یکی از مدل‌های محبوب برای دیوارپوش و پیشخوان است. بنابراین اگر هم برای پیشخوان و هم دیوارپوش از سنگ مرمر استفاده کنید، آشپزخانه و زیبا و بزرگتر نشان خواهد داد. حتی می‌توانید برای هود آشپزخانه نیز از سنگ مرمر استفاده کنید.
آشپزخانه

جنس دیوارپوش

علاوه بر طرح و رنگ، جنس دیوارپوش نیز در زیبایی و احساسی که برمی‌انگیزد موثر است. اما آشپزخانه بهتر از هر اتاق دیگر خانه به شما اجازه استفاده از انواع دیوارپوش را می‌دهد. شما می‌توانید ترکیبی از طرح و نقش و جنس را در دیوارپوش و پیشخوان استفاده کنید.
آشپزخانه

دیوارپوش یکپارچه

دیوارپوش‌های یکپارچه به دلیل شکل مدرن خود محبوبیت بسیاری دارند.

آشپزخانه

طرح‌های مدرن دیوارپوش

نباید دیوارپوش را به صورت مجزا دید بلکه باید به گونه‌ای باشد که با دیگر قسمت‌های آشپزخانه همخوانی داشته باشد. در یک آشپزخانه مدرن باید همه قسمت‌ها مدرن باشد.
آشپزخانه

سادگی

نیازی نیست حتما طرح و نقش‌های پیچیده و عجیب و غریب برای دیوارپوش انتخاب کنید تا به چشم بیاید بلکه می‌توانید یک دیوارپوش سفید ساده انتخاب کنید.
آشپزخانه

دیوارپوش متالیک

اگر دنبال طرح ساده نیستید، می‌توانید دیوارپوش را تا سقف به صورت متابولیک درآورید. از رنگ متابولیک می‌توانید در هر جای آشپزخانه از جمله شیرآلات، اجاق گاز، یخچال استفاده کنید.
آشپزخانه

همخوانی با طرح‌های دیگر اتاق

می‌توانید طرح دیوارپوش را مشابه طرح‌های دیگر قسمت‌های آشپزخانه انتخاب کنید. برای مثال طرح پیشخوان را با دیوارپوش ست کنید.
آشپزخانه

منبع: کاویاب
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.