تبیان، دستیار زندگی

حال و هوای مسکو چند ساعت مانده به فینال

حال و هوای شهر مسکو چند ساعت مانده به فینال جام جهانی رنگ و بوی فوتبالی گرفته، اما اطراف ورزشگاه هنوز سوت و کور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جام جهانی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از روسیه، فینال رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه بین تیم‌های فرانسه و کرواسی از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد، اما اطراف ورزشگاه سوت و کور است.

چند ساعت مانده به فینال جام جهانی پلیس، خیابان‌های منتهی به ورزشگاه را بسته تا تماشاگران در مسیر مشخص شده حرکت کرده و به سمت ورزشگاه بیایند. ماموران پلیس خودرو ندارند و با اسب در اطراف ورزشگاه تردد می‌کنند و تنها راه رسیدن به ورزشگاه مترو است. شهرداری مسکو نیز خیابان‌ها را نظافت کرده تا همه چیز مرتب باشد.

با توجه به اینکه امروز، روز تعطیل در مسکو است، مترو این شهر بسیار خلوت بود و شور و هیجان هوادارانی که در طول مسابقات در نقطه نقطه شهر وجود داشت دیده نمی‌شود. حتی اطراف ورزشگاه تعداد بسیار کمی از هواداران دو تیم فرانسه، کرواسی و چند تیم دیگر حضور دارند که البته برخی از آنها نیز پلاکاردهایی در دست گرفته‌اند و خواهان بلیت فینال هستند تا بلکه به این شکل موفق به حضور در ورزشگاه شوند.

در ورودی ورزشگاه نیز فقط مسئولان برگزاری مسابقات و خبرنگاران و عکاسان حضور دارند که همگی آماده بازی فینال می‌شوند. نکته جالب توجه دکورهای اطراف ورزشگاه است که برای بازی فینال تغییر کرده است. پرچم‌های ورزشگاه مخصوص فینال است و اسپانسرها نیز با نصب پرچم فرانسه و کرواسی یا نشانه‌هایی از بازی فینال به استقبال این بازی رفته‌اند.
منبع: خبرگزاری مهر