تبیان، دستیار زندگی

کرسی‌های تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن

کرسی تلاوت قرآن و اذانگاهی این هفته شورای عالی قرآن اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شورای عالی قرآن

دوشنبه، ۲۵ تیر‌ماه ۹۷، مهدی عادلی در دویست و هشتاد و نهمین، کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت آیات ۱۸ تا آخر از سوره مبارکه فتح و سوره مبارکه نصر خواهد پرداخت.
در صد و سومین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه، ۲۸ تیرماه ۹۷ در مسجد جامع لویزان، رسول تمجید آیات ۱ تا ۱۹ از سوره مبارکه محمد(ص) و سوره مبارکه نصر را تلاوت می‌کند.
همچنین امروز یکشنبه ۲۴ تیر‌ماه ۹۶، سعید شاملو در بیست و دومین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد، پلاک ۱۲ برگزار خواهد شد به تلاوت سوره مبارکه فصلت، آیات ۸ تا ۳۶، خواهد پرداخت. فیلم کامل این تلاوت ازسایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه‌ صبح‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم، همچنین به‌صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌کند.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی، به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

منبع: ایکنا