تبیان، دستیار زندگی

رویکرد علمی بهشت زهرا قابل تقدیر است

اولین جلسه فرماندهان حوزه خدمات شهری شهرداری تهران در سال ۱۳۹۷ با حضور مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) فرمانده حوزه خدمات شهری شهرداری و دکتر رحیم پورازغدی برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رحیم پور ازغدی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، این جلسه در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۷ به دعوت و میزبانی پایگاه بسیج شهدای گمنام سازمان بهشت زهرا(س) در سالن کنفرانس خانه شهید واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، در ابتدا حسین پیرگانی فرمانده حوزه خدمات شهرداری تهران در مورد رویکرد های مختلفی که فرماندهان پایگاه ها باید در جهت خدمت رسانی بسیج و خط مشی های بسیج در حوزه خدمات شهری داشته باشند، صحبت کرد.

در ادامه دکتر رحیم پور ازغدی استاد حوزه و دانشگاه، در جمع فرماندهان به اهمیت موضوع کار و تلاش و مجاهدت شبانه روزی برای رسیدن به موفقیت اشاره کرد و افزود: موضوع خدمات رسانی بسیج به مردم در حوزه خدمات شهری موضوعی تخصصی با رویکرد خدماتی است.
 وی اضافه کرد: خدمت رسانی با شتاب بالا ازسرمایه های خدمت رسانی در مدیریت شهری و فرهنگ سازی در اجرای طرح های زیر بنایی گامی موثر برای تحقق اهداف عالی شهرداری تهران و در نهایت نظام اسلامی است.

دکتر رحیم پور ازغدی پس از سخنزانی در جمع فرماندهان از پژوهشکده و کتابخانه سازمان بهشت زهرا(س) دیدن کرد و همچنین با حضور در دفتر دکتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با وی دیدار و گفتگو کرد.

وی از سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان سازمانی پیشرو در ارائه خدمات به شهروندان نام برد و از فراهم کردن فضای آرام برای حضور مردم و همچنین نظم و انضباط کاری حاکم در سازمان بهشت زهرا(س) تقدیر کرد.

پور ازغدی گفت: رویکرد علمی مدیریت بهشت زهرا(س) به ویژه تقویت کتابخانه تخصصی به عنوان مکانی برای ارائه پروژه های علمی در زمینه های مرگ پژوهی می تواند از موفقیت های اصلی سازمان بهشت زهرا(س) تبدیل شود.
منبع: خبرگزاری مهر