تبیان، دستیار زندگی

اعضای هیئت مدیره مخالف جدایی بیرانوند هستند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره با جدایی علیرضا بیرانوند مخالفت کردند چرا که جانشین مناسبی برای این دروازه بان در تیم خود نداریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کاشانی
درباره وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش این تیم برای فصل بعد اظهار کرد: خوشحال می شوم که بازیکنان ما به تیم های مطرح خارجی انتقال یابند اما علیرضا بیرانوند با تیم ما قرارداد دارد و باید این دروازه بان را حفظ کنیم تا در درون دروازه برای فصل بعد با مشکل مواجه نشویم. 

او ادامه داد: گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس به اعضای هیئت مدیره اعلام کرد که بیرانوند از چند تیم مطرح خارجی پیشنهاد دارد اما در حال حاضر اعضا با جدایی این دروازه بان مخالفت کردند چرا که جانشین مناسبی برای بیرانوند در پرسپولیس نداریم. 

کاشانی بیان کرد: ترانسفر بازیکنان به خارج از کشور یکی از هدفهای باشگاه پرسپولیس است و  علاوه بر اینکه حضور بازیکنان در تیم های خارجی افتخاری برای ماست از این طریق می توانیم درآمدزایی کنیم. در حال حاضر گزینه مناسبی برای جانشینی بیرانوند نداریم تا با انتقال این بازیکن به تیم خارجی موافقت کنیم. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت وحید امیری گفت: امیری هم با درخشش در جام جهانی روسیه مورد توجه تیم های خارجی قرار گرفته است اما ما باید زیر ساختارهای خود را قوی کنیم تا بتوانیم بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنانی همانند امیری و بیرانوند کنیم. گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس پیگیر وضعیت امیری و بیرانوند است تا رضایت این 2 بازیکن را برای ماندن در پرسپولیس جلب کنیم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس  از سال های آینده بتواند از بازیکنان تربیت یافته خود استفاده کند و برانکو هم باید بر تیم های پایه نظارت داشته باشد تا بازیکنان مستعد به تیم بزرگسالان انتقال یابند. 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان