تبیان، دستیار زندگی

«سال دوم دانشکده من» آبان اکران می‌شود

رسول صدر عاملی آخرین وضعیت تولید و اکران دو فیلم «سونامی» و «سال دوم دانشکده من» را تشریح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
«سال دوم دانشکده من» آبان اکران می‌شود

رسول صدرعاملی کارگردان و تهیه کننده فیلم های سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی ؛ درخصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» گفت: به تازگی کار ساخت موسیقی این فیلم به اتمام رسید و آماده نمایش شده است.

وی در خصوص وضعیت اکران و حضور این اثر سینمایی در جشنواره فیلم فجر گفت: قصدی برای ارائه فیلم برای جشنواره فجر نداریم و قرار است این فیلم سینمایی آبان ماه سال جاری به اکران برسد.

صدرعاملی با اشاره به اینکه چهره‌هایی جدیدی به واسطه بازی در فیلم «سال دوم دانشکده من» در عرصه بازیگری معرفی خواهند شد، تشریح کرد: به جز بازیگران سرشناسی همچون؛ بابک حمیدیان، علی مصفا، شقایق فراهانی، ٢٢ نفر از چهره‌های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش پرداخته اند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش‌های فرعی جلوی دوربین می‌روند.

وی در ادامه درخصوص فیلم سینمایی «سونامی» که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و میلاد صدرعاملی پسر او کارگردان آن است، اظهار کرد: کار فیلمبرداری «سونامی» پس از ۷۲ جلسه به پایان رسید و مراحل تدوین آن توسط بهرام دهقانی چند روزی است آغاز شده، تا بتوانیم با زمانی که در اختیار داریم فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

گفتنی است؛ بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری و رعنا آزادی فر از جمله بازیگران فیلم «سونامی» هستند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان