تبیان، دستیار زندگی

توزیع کیسه‌های پارچه ای با تخفیف ویژه

همزمان با روز جهانی بدون نایلکس مدیر عامل شرکت شهروند از اجرای طرح توزیع کیسه های پارچه ای در فروشگاه های شهروند خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مسعود سریع القلم
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری با عنوان "شهر زیست پذیر؛ شهروند مشارکت پذیر" همزمان با روز جهانی بدون نایلکس، طرح توزیع کیسه های پارچه ای با هدف ترویج فرهنگ کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و افزایش آگاهی شهروندان در خصوص اثرات مخرب ناشی از مصرف پلاستیک، در فروشگاه های شهروند اجرا شد.

مدیر عامل شرکت شهروند در ادامه افزود: به همین منظور و در راستای مسئولیت های اجتماعی و حفظ محیط زیست روز پنجشنبه 21 تیر ماه کیسه های پارچه ای در فروشگاههای شهروند با تخفیف 20 درصدی به مشتریان عرضه می شود.

مسعود سریع القلم تصریح کرد: شرکت شهروند کیسه های پلاستیکی عادی را به طور کامل از چرخه مصرف شهروندان حذف کرده است و در تمام ایام سال از کیسه های زیست تخریب پذیر برای عرضه به شهروندان استفاده می کند.

وی در ادامه افزود: کیسه های زیست تخریب پذیر در مقایسه با کیسه های پلاستیکی که در مدت زمان بسیار طولانی تجزیه می شود، ظرف مدت کمتر از دو سال و در شرایط عادی تجزیه شده و به دامان طبیعت برمی گردد.

سریع القلم در پایان گفت: با هدف افزایش آگاهی شهروندان اطلاع رسانی در خصوص روز جهانی بدون نایلکس با شعار "نه به پلاستیک" تا پایان تیر ماه در فروشگاه های شهروند انجام می شود.