تبیان، دستیار زندگی

۲۰۳۳ داوطلب کار حفظ شبانه‌روزی قرآن را در مراکز بیت‌الاحزان آغاز کردند

دوره‌ جدید حفظ قرآن مراکز شبانه‌روزی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از امروز در ۱۸ نقطه کشور کار خود را آغاز کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مراکز بیت‌الاحزان

دوره‌های حفظ قرآن مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از امروز ۱۹ تیر‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با فارس از نام‌نویسی بیش از ۲ هزار داوطلب برای حضور در مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در سال تحفیظی جدید گفت: با پایان نام‌نویسی داوطلبان حضور در مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم تعداد ۲ هزار و ۳۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که این افراد در دوره‌های حفظ کل و حفظ چهار جزء باعنوان رحله شرکت خواهند کرد. 

وی تعداد ۲ هزار و ۳۳ نفر را فقط در بخش برادران برشمرد و گفت: مراکز خواهران به صورت روزانه و در دوره‌های حفظ ۲ ساله برگزار می‌شود که استقبال خوبی هم از این طرح‌ها در شعب مختلف مؤسسه در کشور شده است.

شاهسونی از برگزاری طرح رحله در ۱۸ استان کشور خبر داد و گفت: یکی از طرح‌های موفق بیت‌الاحزان در موضوع حفظ طرح رحله ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان است که این افراد در ایام تابستان چهار جزء قرآن کریم را به صورت شبانه‌روزی حفظ خواهند کرد.

وی ادامه داد: مدت برگزاری طرح رحله ۵۳ روز است که در این مدت قرآن‌آموزان جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره را حفظ خواهند کرد. البته نخبگان طرح رحله می‌توانند باحضور در مراکز شبانه‌روزی طی مدت یکسال کل قرآن را حفظ کنند.

منبع: خبرگزاری فارس