تبیان، دستیار زندگی
از سوی سید مهرداد هاشمی مدیر عامل موسسه‌ فرهنگی ورزشی سایپا «جیووانی می» ایتالیایی به سمت سرمربیگری تیم فوتبال سایپا برگزیده شد. مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی سایپا در تمرین چهارشنبه جیووانی می را به عنوان سرمربی تیم معرفی كرد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی سایپا انتخاب شد


از سوی سید مهرداد هاشمی مدیر عامل موسسه‌ فرهنگی ورزشی سایپا «جیووانی می» ایتالیایی به سمت سرمربیگری تیم فوتبال سایپا برگزیده شد.

مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی سایپا در تمرین چهارشنبه جیووانی می را به عنوان سرمربی تیم معرفی كرد. همچنین در این مراسم از خدمات ارزنده محمد مایلی كهن سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا در معرفی استعدادهای جوان به فوتبال این مرز و بوم تقدیر و تشكر به عمل آمد.

موسوی به ابومسلم پیوست

علی موسوی مهاجم تیم برق تهران به تیم فوتبال ابومسلم خراسان پیوست.

فیروز كریمی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان با اعلام این خبر افزود: تمرینات تیم از روز سه شنبه شروع شده است و جهت حضور قوی‌تر در نیم فصل دوم این تمرینات به شكل منظم پی‌گیری می‌شود.

وی در خصوص بازی‌های ابومسلم در نیم فصل گذشته تصریح كرد: در نیم فصل گذشته شرایطی بر تیم ما گذشت كه سیستم تیم را كاملا به هم ریخت و باعث شد در ابتدای مسابقات در تیم تغییر و تحول بوجود بیاوریم.

كریمی گفت: مصدوم شدن مجتبی جباری و علی لطیفی دو تن از كارسازترین و كلیدی‌ترین مهره‌های تیم به روند كاری تیم ما ضربه زیادی زد و تا هنگامی كه سیستم جدید در تیم جا افتاد چهار بازی گذشته بود و در این چهار بازی تنها سه امتیاز كسب كردیم.

وی تاكید كرد: در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیكنان جدید و بازیكنان مصدوم، ابومسلم به مراتب بهتر و زیباتری را شاهد خواهیم بود.

سرمربی ابومسلم خراسان در پایان خاطر نشان ساخت: در نیم فصل دوم احتمالا یك یا دو بازیكن از تیم جدا خواهند شد كه در صورت قطعی شدن اسامی آنها، نام آنها را اعلام خواهیم كرد.