تبیان، دستیار زندگی

از این به بعد فوتبال ایران را در دنیا با فغانی می‌شناسند

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از این به بعد در دنیا، فوتبال ایران را با نام علیرضا فغانی می‌شناسند و باید به جامعه داوری از این به بعد اهمیت بیشتری دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
سیروس پورموسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه مقابل تیم پیکان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:‌ دومین اردوی ما رو به پایان است و ما تقریباً از فصل بدنسازی خارج می‌شویم تیم اصلی ما امروز حدودا ً‌۶۰ دقیقه بازی کرد چون می‌خواهیم به ترکیب اصلی‌مان برسیم و بچه‌هایمان را از فشار بدنسازی خارج کنیم و فردا آخرین بازی دوستانه ما مقابل شهرداری ماهشهر خواهد بود و بعد از آن به اهواز برمی‌گردیم.
وی افزود:‌ من از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم که تا به امروز با تمام وجودشان تمرین کردند زحمت کشیدند و فشار سنگینی را پشت‌سر گذاشتند و امیدوارم در پایان لیگ هجدهم جایگاه خوبی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص نقل و انتقالات و بازیکنان جدیدی که جذب کرده است، اظهار داشت: امروز ما از زبیدی، رضایی، سالاری، جودکی و شفیعی در این بازی دوستانه استفاده کردیم و بقیه بچه‌ها قدیمی بودند. هدف ما به دست آوردن ترکیب اصلی تیم بود ما دو مصدوم داشتیم که مجبور شدیم دو تعویض اجباری داشته باشیم بچه‌ها توانستند با یک فشار خوبی این بازی را به پایان برسانند تا تیم بعدی ما فردا بتواند به داخل زمین برود. از روند روبه رشد بچه‌ها و تلاشی که آنها از خودشان نشان می‌دهند کاملاً راضی هستم.
پورموسوی در خصوص وضعیت مالی باشگاه فولاد هم اذعان داشت: خدا را شکر ما تا به امروز مشکل مالی نداشتیم که جا دارد از هیأت مدیره و مدیریت باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها مجوز دادند به ما سه بازیکن خارجی را جذب کنیم. ظرف یکی دو روز آینده دو بازیکن خارجی هم به ما اضافه خواهد شد و ما خودمان را هفته آینده برای مسابقات آماده خواهیم کرد.
وی در خصوص تیم ملی و ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی تأکید کرد: طبیعتاً ماندن و ثبات چه در امر مدیریت و چه در امر مربیگری قطعاً می‌تواند در درازمدت جواب خوبی دهد.
حالا اینکه چرا کی‌روش بدون توافق ایران را ترک کرده است دلیلش را نمی‌دانم و آن را باید از فدراسیون پرسید ولی من در کل با اینکه یک مربی بتواند چندین سال در یک جا و در یک تیم ثبات داشته باشد موافق هستم و او می‌تواند ایده‌های خود را در آن تیم آماده کند. مطمئناً مردم از این تیم ملی توقع زیادی خواهند داشت و با توجه به عملکرد خوبی که داشتند آرزوی مردم این است که آنها بتوانند قهرمان جام ملت‌های آسیا شوند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص قضاوت‌های علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان در جام جهانی روسیه عنوان کرد: به نظر من از این به بعد فوتبال ایران را در جهان با فغانی می‌شناسند. جا دارد در اینجا به او و تیم داوری ما در جام جهانی و همچنین کمیته داوران تبریک بگویم. امیدوارم زمانی که آنها از جام جهانی برمی‌گردند از آنها حمایت‌های بیشتری شود.
داوران قشری هستند که همیشه زحمات‌شان به چشم نمی‌آید و فقط نقاط ضعف آنها است که دیده می‌شود و همه هم به آنها حمله می‌کنند. من امیدوار هستم که همه و حتی خود من از جامعه داوری حمایت کنیم و البته این را هم باید بگویم که بقیه داوران‌مان را هم باید به‌روز کنیم.
کلاس‌های آموزشی زیادی برگزار کنیم و امکانات خوبی در اختیارشان بگذاریم. من دوباره این را تکرار می‌کنم که مطمئناً فوتبال ایران از این به بعد با اسم فغانی در دنیا می‌شناسند.
منبع:فارس