تبیان، دستیار زندگی

پیش بینی کاپلو درباره فینالیست ها

فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، نتیجه ی بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال جام جهانی 2018 را پیش بینی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جام جهانی روسیه2018
فابیو کاپلو مربی کهنه کار ایتالیایی معتقد است دو تیم فرانسه و انگلیس به فینال جام جهانی 2018 راه خواهند یافت و سه شیرها فاتح جام بیست ویکم خواهند شد.فابیو کاپلو که سابقه هدایت تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد عملکرد این تیم در جام جهانی روسیه را مورد تمجید قرار داد.

کاپلو گفت: "انگلیس بازیکنان سریع و مربی عالی دارد. ساوتگیت متوجه شد که اگر با دو مدافع مرکزی بازی کند، به خانه می رود، بنابراین او با سه مدافع میانی بازی ها شروع کرد و همچنین بلاخره دروازه بانی پیدا کرد که  قادر است تیم را در زمان مناسبی نجات دهد – پیکفورد واکنش ها و جایگیری های عالی دارد.

سرمربی سابق انگلیس ادامه داد: فینال؟ من فکر می کنم این مسابقه بین فرانسه و انگلیس خواهد بود. و در این مورد، به نظر من انگلیس شانس اول قهرمانی است."

گفتنی است، از ساعت 22:30 دقیقه امروز (سه شنبه) تیم های بلژیک و فرانسه اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 را برگزار  می کنند.

11 ژوئیه (چهارشنبه) نیز تیم ملی انگلیس مسابقه نیمه نهایی جام جهانی 2018 را با کرواسی برگزار خواهد کرد. این بازی از ساعت 22:30 در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان