تبیان، دستیار زندگی

«سین جیم‌های فروش» در بازار کتاب

«کتاب طلایی» با عنوان فرعی «سین جیم‌های فروش» نوشته‌ «جفری گیتومر» با ترجمه‌ «فرخ بافنده» از سوی انتشارات «پندار تابان» منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
«کتاب طلایی»

  زمانی‌ که یک فروشنده تجربه‌ای ناموفق از فروش محصول دارد، چه سوالاتی در ذهن او شکل می‌گیرد؟ آیا پاسخ مناسبی برای این سوالات وجود دارد؟ افراد موفق فعال در حوزه بازاریابی و فروش چگونه عمل می‌کنند؟ راز موفقیت آنها چیست؟ چگونه در کوتاه‌ترین زمان با تغییر روش‌های پیشین، به فروشنده‌ای موفق تبدیل می‌شوند؟ روش‌های تبدیل مشتری عادی به مشتری دائمی چیست؟ چگونه با در نظر گرفتن نیازهای مشتری، فروش موفقی را طراحی و اجرا کنیم؟

«کتاب طلایی» که از مجموعه «کتاب‌های قرمز، سیاه، نارنجی و سبز» با موضوع مدیریت روابط و بازاریابی منتشر شده است، می‌تواند راهنمایی عملی در افزایش آگاهی و توانایی فروشندگان باشد. این اثر تلاش می‌کند آموزش‌های دقیق و کاربردی را به مخاطبان درباره نحوه‌ فروش ارائه و آمادگی لازم را در خواننده برای مواجهه با برخورد احتمالی از سمت مشتری ایجاد کند و در عین حال توانایی فرد را جهت ارائه بهترین پاسخ در شرایط مختلف افزایش دهد.

نویسنده «کتاب طلایی» خود را در جایگاه یک فروشنده قرار می‌دهد و به بررسی فروش‌های ناموفق و دلایل موثر در آن می‌پردازد. تمامی فروشندگان در طول روز نیاز دارند سوالاتی را برای ارزیابی عملکرد خود مطرح کنند؛ نکته‌ای که باعث تفکیک یک فروشنده موفق از سایرین می‌شود، اما، نحوه‌ پاسخگویی این افراد به این سوالات است.

این اثر، خواننده را به تفکر درباره‌ سوالات مناسب وادار می‌کند و در یافتن بهترین پاسخ همراه مخاطب است. مخاطبان این اثر تنها فروشندگان نیستند بلکه تمامی مدیران و افراد موفق فعال در حوزه کسب و کار را که در جستجوی تغییر و کسب موفقیت‌های بیشتر هستند، می‌توان مخاطب اصلی «کتاب طلایی» دانست.

«کتاب طلایی» در ۲۷۱ صفحه به بهای ۲۳ هزار تومان روانه‌ بازار نشر شده است.

منبع: مهر