تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبكستان در پایان دیدار تیمش برابر ایران گفت: اولین بازی برای همه‌ی تیم‌ها دشوار است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی تیم ملی ازبکستان : گفته بودم كه ایران قدرتمند است

صحنه ای از جدال بازیکنان دو تیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبكستان در پایان دیدار تیمش برابر ایران گفت: اولین بازی برای همه‌ی تیم‌ها دشوار است.

اینیلیف در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در نشست خبری به همه گفته بودم كه ایران تیم قدرتمندی است. ما وقتی گل زدیم، فرصت‌های دیگری را هم به دست آوردیم اما، بازیكنان ما این فرصت‌ها را از دست دادند. در ادامه، جریان بازی به سمت دیگری رفت. این حقیقتی است كه حضور در جام ملت‌ها برای بازیكنان جوان ما تجربه‌ی خوبی است. ما می‌خواهیم در دیگر بازی‌ها موفق باشیم.

سرمربی ازبكستان ادامه داد: فكر می‌كنم اگر در دیگر بازی‌ها همانند نیمه‌ی نخست بازی برابر ایران ظاهر شویم، می‌توانیم به موفقیت برسیم. بازی آینده برای ما دشوار است. اگر بتوانیم همانند نیمه‌ی اول باشیم موفق خواهیم بود. ما در دیدار برابر ایران در دفاع مركزی مشكلاتی داشتیم كه باید در بازی‌های آینده آنها را برطرف كنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره‌ی شانس ازبكستان برای صعود از این گروه گفت: بازی با ایران نخستین بازی گروهی ما بود. ما می‌توانیم به مرحله‌ی بعد راه پیدا كنیم. در نشست خبری گفتم كه تلاش می‌كنیم تا در همه‌ی دیدارها پیروز باشیم اما، امروز این اتفاق نیفتاد. ایران تیمی شایسته و قدرتمند بود. ما دو بازی دیگر پیش رو داریم و قدرت تهاجمی ما با آمدن "ماكسیم شاتسیخ" افزایش خواهد یافت. در نیمه‌ی دوم برخی از بازیكنان ما آمادگی بدنی لازم برای انجام تاكتیك‌های در نظر گرفته شده را نداشتند و ما ناچار شدیم این‌گونه برابر حریف بازی كنیم.