تبیان، دستیار زندگی
* در حقیقت حالا تو یك خانه داری و دیگر در هتل اقامت نمی كنی ، آیا این مساله به تو كمك می كند بهتر در تیم حاضر باشی و تمركز بیشتری داشته باشی ؟ - امیدوارم اینطور بشود . چرا كه پیدا كردن یك خانه مناسب همیشه مهمترین چیز برای ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه با بكهام (2)


* در حقیقت حالا تو یك خانه داری و دیگر در هتل اقامت نمی كنی ، آیا این مساله به تو

كمك می كند بهتر در تیم حاضر باشی و تمركز بیشتری داشته باشی ؟- امیدوارم اینطور بشود . چرا كه پیدا كردن یك خانه مناسب همیشه مهمترین چیز برای زندگی شخصی و خانوادگی فرد است . من سه ماه را در هتل سپری كردم . جایی كه واقعاً دوست داشتنی و جالب بود ، اما شما همیشه از بودن در خانه خود به همراه همسر و فرزندانت احساس راحتی بیشتری می كنی . اگر چه اقامت در هتل هم مرا از تمركز داشتن روی تیم و بازیها منع نكرد .

* آیا از پست و موقعیت جدیدی كه در رئال داری لذت می بری ؟

- خیلی خوشحال تر و راضی تر هستم . چرا كه این تغییر وضعیت مرا بهتر كرده . باید در اینجا این نكته را یادآور بشوم كه داشتن چنین هم تیمی های خوبی به شما كمك می كند كه احساس راحتی و آسایش و آرامش بیشتری بكنید .

* عقیده ات را درباره كاسیاس بگو .

- قبل از اینكه به مادرید بیایم ، می دانستم كه او یكی از بهترین دروازه بانان جهان است ، اما الان صادقانه می گویم ، من او را خارق العاده یافتم . او بسیار بهتر از چیزی است كه من تصور می كردم . او عملكرد در خور توجه و شایسته ای در بازیهای اخیر داشته ... آنچه كه او در كارنامه اش ثبت كرده این است : یك دروازه بان قدرتمند و هوشیار !

* از همه اینها گذشته كدام بازیكن در رئال بیشترین و بزرگترین تاثیر را روی تو داشته است؟

- آنها همگی به قدری خوب هستند كه من نمی توانم از بین آنها یكی را انتخاب كنم اما می توانم بگویم این است كه من تحت تاثیر شرایط و جو خوبی كه در باشگاه حاكم است قرار گرفته ام .

* آیا فكر می كنی به عنوان یك بازیكن با بازی در رئال مادرید پیشرفت می كنی ؟

- امیدوارم كه پیشرفت داشته باشم و هر روز بازیكنی بهتر از روز قبل شوم . این یكی از اهداف من است . می خواهم در همه زمینه ها و همه موقعیت ها این مساله را اثبات كنم ، اما شما در میان یك قالب تاپ و ایده آل بازی می كنید ، امتیازات بیشتر و تلاش ها هم مضاعف می شود . در كنار همه اینها ، لیگ اسپانیا به شما این فرصت را می دهد كه پیشرفت كنید و فوتبال خود را بهبود ببخشید .

* نظرت در مورد بازی با سویا چه بود ؟

- من در زمین بدون فكر كردن به رقیب و مسایل پیرامون آن قدم برمی دارم . به این دلیل كه همه تیم ها برای من جدید و تازه هستند . من فكر می كنم این یكی از دلایلی است كه از بازی در اینجا لذت می برم. چرا كه این شرایط ، هر بازی را به یك راز مبدل می كند .

* هواداران پارتیزان بلگراد چه مشكلی با تو دارند ؟

- واقعاً نمی دانم . آنها از همان دقایق اولیه ای كه پا به میدان گذاشتم سر و صدا كردند و مرا مسخره كردند .... این چیزی است كه هر روز آن را احساس می كنم . اما به عنوان یك حرفه ای ، شما باید بدانید كه مجبورید با این شرایط كنار بیایید. زمین بازی هم با ما خیلی خوب نبود ... اما خب همه چیز نسبتاً خوب تمام شد .

* گروهی عقیده دارند كه تو باید میان شوهای مدل و فوتبال یكی را انتخاب كنی ؟

- من یك فوتبالیست هستم و به عبارت دیگر نمی دانم چرا باید به كارم در یكی از بهترین تیم های جهان خاتمه بدهم همیشه عاشق فوتبال بوده ام و همیشه آنچه كه در خارج از زمین اتفاق می افتد فقط مربوط به زندگی غیر فوتبالی من است و محور اصلی زندگی ام نیست . گفته ها و اظهار نظرات بازیكنان دیگر مرا آزار نمی دهد .

* شایع شده بود كه بارسلونا سعی داشته تا با تو قرار داد ببندد و تو رئال مادرید را انتخاب كردی ، آیا می دانی كه نوكمپی ها می توانند با تو همان كاری را بكنند كه با فیگو كرده اند ؟

- اگر این كار را بكنند ، یعنی من قصد ندارم راه و روشی را كه در ذهن دارم فقط به خاطر عكس العمل و رفتار آنها تغییر بدهم . ممكن است خوش آمدگویی خارق العاده و عجیب و غریبی داشته باشم ، اما همیشه با یك سری از این رفتارها هنگامی كه در منچستر یونایتد و تیم ملی بوده ام دست و پنجه نرم كرده ام . هر فصل بازی رئال و بارسلونا جزو مهمترین بازیهای اروپا و حتی دنیا بوده است ، قبل از این همیشه بازی را از تلویزیون می دیدم و حالا جزئی از كهكشان مادرید هستم .