تبیان، دستیار زندگی
مهرزاد معدنچی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال الشعب امارات پیوست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیراهن شماره 23 الشعب بر تن معدنچی

مهرزاد معدنچی

مرد 500 هزار دلاری از پرسپولیس رفت

مهرزاد معدنچی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال الشعب امارات پیوست.

تیم فوتبال الشعب با از دست دادن جواد کاظمیان تلاشی گسترده را برای پرکردن جای خالی این بازیکن آغاز کرده بود. درهمین ارتباط با چند بازیکن مطرح فوتبال ایران مذاکراتی انجام شد که در نهایت به توافق با مهرزاد معدنچی انجامید.

این بازیکن که همراه تیم ملی در مالزی به سر می برد مذاکره با مسئولان باشگاه الشعب را به مدیر برنامه هایش واگذار کرده بود که در نهایت منجر به توافق با این تیم برای امضاء قراردادی یکساله شد.

از رقم دقیق قرارداد معدنچی خبری منتشر نشده است اما گفته می شود وی برای پیوستن به این تیم رقمی بالغ بر 500 هزار دلار دریافت خواهد کرد. او پس از همراهی تیم ملی در جام ملتهاهای آسیا به اردوی تیم فوتبال الشعب ملحق می شود و تمرینات خود را با این تیم آغاز خواهد کرد.  قرار است تمرینات تیم فوتبال الشعب از تاریخ 25 آگوست برابر با شنبه سوم شهریورماه آغاز شود.

معدنچی پس از مسابقات جام ملت های آسیا رسما در یک کنفراس مطبوعاتی به هواداران تیم فوتبال الشعب معرفی می شود. قرار است پیراهن شماره 23 تیم فوتبال الشعب که فصل گذشته کاظمیان برتن می کرد به معدنچی داده شود.

از زمانی که خبر انتقال معدنچی به تیم فوتبال الشعب اعلام شده است، هواداران این تیم در تماس های اینترنتی با این باشگاه ابراز خوشحالی می کنند.

مطالب مرتبط :

معدنچی : تمدید می کنم