تبیان، دستیار زندگی
ششمین جلسه‌ی تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مالزی كه بیشتر به تمرینات سبك اختصاص داشت در كوالالامپور برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از آخرین تمرین تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران

ششمین جلسه‌ی تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مالزی كه بیشتر به تمرینات سبك اختصاص داشت در كوالالامپور برگزار شد.

در تمرین دیروز بعدازظهر كه به مدت یك ساعت و در ورزشگاه "سلایانگ" كوالالامپور برگزار شد، بازیكنان زیر نظر اعضای كادر فنی تمرینات سبكی را انجام داده و به بازپروری بدن های خود پرداختند.

تمرینات تیم ملی در شرایط آب و هوایی نامناسب

در این تمرینات، انجام تمرینات تاكتیكی و تكنیكی اختیاری بود. در ادامه تمرین بازیكنان با سرعت كم از روی موانع پریدند كه در این میان محمد نصرتی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست ادامه این تمرین را پیگیری كند.

به گفته پزشك تیم ملی، نصرتی دچار كشیدگی عضله پشت پا شده اما، این مصدومیت جدی نیست و او می تواند از فردا در تمرینات حاضر شود.

کریمی ، نکونام و هاشمیان اختصاصی تمرین کردند

وحید هاشمیان، جواد نكونام و علی كریمی جدا از سایرین به دویدن كنار زمین پرداختند و هنگام زدن ضربات از راه دور به سمت دروازه، مهدوی مهدوی كیا نیز به این جمع اضافه شد. این در حالی بود كه هاشمیان زودتر از سایر بازیكنان تمرین را ترك كرده و به رختكن رفت.

تمرین دیروز تیم ملی را به جز خبرنگاران ایرانی، خبرنگارانی از شبكه الجزیره و دوبی اسپورت پوشش دادند كه به دستور امیر قلعه نویی اجازه تصویربرداری پیدا نكردند.

هم‌چنین در حالی كه در تمرینات روزهای گذشته حپور خبرنگران در كنار زمین چمن آزاد بود، با دستور كادر فنی و برای حفظ نظم، قرار شد كه خبرنگاران و عكاسان از روی سكوها اقدام به تهیه‌ی گزارش كنند.

مطالب مرتبط :

خبرهایی از تیم ملی ایران در مالزی